Wednesday, November 19, 2008

Gay Yahoo Messenger Status


How frequent you change your status in Yahoo Messenger when you're online? If you ask me, and if you have added me in your list, you would observe that I change it fairly frequently. But one thing about me in this case is that, the status isn’t only a line describing my current status, but a provocation for people to reply to the status and thus initiating a conversation. Isn’t it tricky? :D

Like yesterday, I put the status as “Missing Danial very badly” and immediately I got few replies asking what exactly it meant. Those who only know this Danial, they’d think I’m gay for missing a guy while actually whom I meant was another Danial who’s close to my heart i.e. my nephew. (Not to mean the other way round eh Danial :D)

Speaking more about the YM status, for those who love to share links to beneficial sites, it’ll be great to put it as the status as people will click on it, visit it and gain something from it. Some put short reminders for us to ponder. Some actually say their current status, which is the actual purpose that status is created in the first hand. However to me, I’ll put something that isn’t usually other people would put. Most of the time, they are STBBs! Ngehehe~

The most STBB one so far I think is: Sorry for being too handsome.

Argh... talk to the hand~ *rolling eyes

24 comments:

Liyana said...

kalau aku baca memang terlintas Danial Goon...
terlupa pulak kat Danial,anak sedara ko...
btw, berapa umur dia sekarang???

"Sorry for being too handsome"
memang STBB...
tapi aku suka yang ni...
"saya benci junior pasal mereka comel2,kecomelan saya tergugat. terima kaseh" :P

Unknown said...

liyana...

nampak sangat korang ni update dengan blog aku T_T

STBB ni, memang orang suka kan? :D

Liyana said...

sape2???
oit, soalanku belum dijawab...

orang lain aku tak tau...
tapi aku suka je STBB yang tu... :P

motif letak gambar tikus makmal untuk entry ni??? :o

Unknown said...

liyana...

owh yes~ Danial anak buah aku sekang umurnya dah setahun 5 bulan.

yang STBB a.k.a status YM tu, ramai gak yang balas. huhu~

memang kekadang aku sengaja letak gambar yang takde kaitan dengan entry, so it's like serampang 2 mata. hehe~

Liyana said...

yeah,as usual being the unpredictable Zaki...
always with his hidden agenda...

anak sedara yang 1st ke???
rindu giler nampaknye...
btw, Danial tua 3 bulan dari anak sedara aku yang no. 4(the youngest buat masa ni :P)...

Unknown said...

liyana...

anak sedara yang first dan the only one. aku rasa ko mesti dah bace status sebenar Danial tu. despite the fact, aku sangat sayangkan dia.

maklum la, dia sorang je. kasih tak terbelah bagi lagi. :D

Liyana said...

yeah...
aku sendiri pernah rasa macam tu...
menyayangi anak sedara aku sepenuh jiwa...
so I understand and know how you feel...

cuma sejak dah ada 4 orang anak sedara ni...
lain la sikit dari ada anak sedara sorang...
tapi mana ada mak sedara/bapa sedara yang tak sayang anak sedara aite???

Unknown said...

liyana....

thans for being understanding :D aku rase ko lebih berpengalaman kot, pasal aku baru merasa ade anak buah dlm setahun ni. bukan takde anak2 buah lain, sepupu2 lain pun ramai ade anak tapi mereka tak tinggal serumah. lain halnya dengan danial. aku mengikuti perkembangan tumbesaran dia, so bila berpisah ni and dah lama tak jumpa, windu~

ILA said...

Masuk sini jerrr..terus ternmpak tikus makmal itu..apa doshaaa diaaa???

arrhhhhhh..pengsannnnnnnnn!!!

terussss..ignore/x ambik peduli utk mbaca entry yg sepatutnya..sebab x t'jaga lagi dari pengsan.....

:p

Unknown said...

kak ila~

kalo akak nak tengok saye dan kawan2 buat experiment kat tikus2, datang la kuantan sabtu ni. alang2 dah ade kat pantai timur kan~ tak perlu risau, pasal tikus2 tu tak menggigit. serius! *dengan teknik handling yang betol la~

sila bace ok! :P

Liyana said...

bolehlah dikatakan ada pengalaman...
sebab anak sedara yang 1st lahir tahun 2004...

oklah...
takmo cerita lagi pasal anak sedara ni...
nanti ada orang menangis dalam hati sorang2...
sebab rindu...

Unknown said...

liyana...

eh. aku lelaki. ego. tak nanes. :))

Anonymous said...

sy sian le kat tikus tu.. sampainye hati inject die.. huhu.. T_T

Unknown said...

anonymous...

kekadang terpaksa buangkan jauh2 rasa kasihan tu dan sematkan dalam hati, apa yang aku buat ni adalah sebahagian drpd fardhu kifayah. Allah jadikan tikus ni untuk berkhidmat untuk manusia

dah tu, teruskan je buat research tu... :D

Liyana said...

nak menang jugak...
baik aku yang berhenti...
malas nak panjang2kan cerita...
kalau tak sure entry ni komen sampai 50-60... hahaha~
tapi bukankah kita sepatutnye bergaduh??? huahua~
oh aku tersalah tempat...
bukan di sini tapi kat chatbox... :P

tikus tu mengingatkan aku kepada kartun Pinky and the Brain...

Unknown said...

liyana...

heh. pinky and the brain. taktau~ :P

Anonymous said...

Owh, tikus itu mati dgn penuh bergaya!

Another STBB: Don't hate Knowlee becos she's beautiful. =p

Unknown said...

knowlee...

halo~ tak mati ok! sume tikus yang kitorang handle takde lagi yang mati pasal kena cucuk. hehe~

itu mane nak jumpa STBB tu kak? :P

Adlan said...

ROFL!!!

hahaha perasan ensem jugak..

adeh.. aku tak ske kekejaman ke atas binatang!!

Unknown said...

myadlan...

ok ape ROFL ok~ tak familiar di jari aku lagi~ :P

ko dengan aku, rase nye same kot ranking.. er.. kehenseman (win-win situation konon2nya :P)

tidak timbul isu kekejaman terhadap haiwan di sini ye~ pasal apa yang aku buat memang menurut etika2 animal handling. :D

Anonymous said...

Owh, tikus itu rela dicucuk dgn penuh bergaya.

STBB tu? Baca kat my shoutout dlm Friendster. =p

Adlan said...

google la bro.. rolling on floor laughing.. haha..

Unknown said...

knowlee..

adoi la~ nak cari akaknye friendster susah la pulek~ hu~

Unknown said...

myadlan...

owh. ok. malu :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...