Monday, November 17, 2008

The Prank is...

This is the subsequent entry for this 14 November one.


...pouring as much sabun as possible onto his car. And ya, I hired people to do this prank. Heh~ The initial idea was to find snow wash, but I didn't find any car wash center which served that.

Come on la people, I'm not Evil, I'm kindhearted-Szakif. :D

Ok la, not to discredit your suggestions, here I announce the best prank idea. It goes to: KEMA, who suggested:
aku rs ko patot bsh keta dier ngn air longkang. hmmm..mcm bley tahan gak kan??? muahahah!


Now I know who's evil. Muahahaha~

Actually, who got prank-ed here? :P

60 comments:

hafiza haris said...

aku knal pakcik tuh...
krm slm!!
haha

Unknown said...

fieza..

takmo!

Anonymous said...

Hahaha~
Ok la guna sabun.
Mesti esok melekit teruk.
Tp kalo hujan, takde la sabun tu dah.

ILA said...

Ahakkk!! bagus skali...
Tapi apa salah empunya keta tu sebnarnya..yeakkk???

hafiza haris said...

kesian kt tuan kete...
krm slm lah;D

Unknown said...

knowlee...

ok. salah faham dan sudah dijelaskan melalui YM. hu~

Unknown said...

kak ila~

budak kurus tak sedar diri :P

LOL bagai nak rak~

Unknown said...

fieza..

ok sorang lagi salah faham :D

Liyana said...

ni macam tolong basuh kereta dia je...

"Now I know who's evil. Muahahaha~ I mean, their thoughts."
ye la Zaki yang baik...
kitorang yang bagi idea2 ni la jahat...

btw,macam kukenal aje lokasi dalam 2 keping gambar itu...
hmmm... :P

Unknown said...

liyana...

i think, you got the point here. congratz!

kalo terror, teka katne gambar tu. hu~

Liyana said...

aku mungkin salah...
but my guess is...
kat stesen minyak Petronas...
betul ke???

Unknown said...

liyana..

betol! sila tuntut hadiah anda di stesen tersebut. hadiahnya ialah... makan angin free? boleh? LOL

Liyana said...

isyh ko ni...
dari makan angin free...
baik aku makan masakan mama...
sape ntah hari tu suruh bagi tambah berat badan... :P

hopefully kat sana tak hujan...
kalau tak buat spoil je prank tu...
aku berharap dapat tau kesinambungan kisah prank ni esok...
ownernye balik esok kan???
nak tau jugak apa reaksinye nanti...
masuk blog tak???

hafiza haris said...

oh...dah fhm!

Unknown said...

liyana...

ok. aku tarik balik congratz aku. sebenarnye ko lom dapat lagi the real situation. nampak sangat ko fikir aku nih sejahat itu :P

ahahahhaha~

Unknown said...

fieza..

aku rase ade yang tak faham lagi. boleh jelaskan apa yang ko faham tak fieza? :D

fItRiNa said...

huhu...

kind-hearted szakif heh??
ok la...

ha-ha...
after this 4 sure org beratur nk mntk tlg ko 'jaga'kn kete diorg...
hehe...

musti kawan mung terharu glerr...
huhu

hafiza haris said...

ko tlg cuci kete dia...

pstuh ko baek hati..

pstuh,
skrg ko dh taw sape blogger yg jht fkrn melalui idea dorng...

pstuh, ko plak pegi ltak gmbr penuh sbun kt keter...

so, org ingt ko ltak sabun byk2 kt kete..and x cuci...bwk blik uia...(haha..kalo btul, x tawla..)

pstuh...ko balik..
ko masukkan dlm blog..

pstuh, ader org slh fhm...

pstuh...ko kne explain kt org yg slh fhm..

skrg ko suh aku xplain plak..
haha

eh, kalo ader statement slh habaq cheq nooo~

Liyana said...

aku tak kisah sangat la dengan congratz ko tu...
still being the same Zaki...
suka berteka teki...
hurm...

Unknown said...

fitrina...

kawan yang aku "tolong" jagakan ni lain sikit orangnye. bab2 terharu-biru ni, cam takde dalam kamus diri dia kot.. huahua~ matila statement :P

*betol gak kate ko. jangan pasni ramai yang minta sponsor "jaga"kan keta sudey :P

Unknown said...

fieza...

part ni isn't really true, i was just joking la~ :P
skrg ko dh taw sape blogger yg jht fkrn melalui idea dorng...

yang lain, mantop! tepat! hehehe~ congratz yang aku-bagi-kat-liyana-tapi-dah-tarik-balik aku serahkan kepada ko plak. boleh? haha~

Unknown said...

liyana...

:D

marah ke dik~ :P

Jepah said...

cuci kete pun suruh org??
ish9x...

Unknown said...

http://etnobook.blogspot.com/

Unknown said...

jepah~

tiada isu suruh menyuruh ye~ sila amik perhatian :D

Unknown said...

arx_g1....

promote eh~ haish~

Liyana said...

kalau aku marah pun nape,ada kau kisah???

Unknown said...

liyana...

why must i? :))

Liyana said...

that's right... :P

since fieza betul...
takkan congratz je ko kasi kat dia??? ;)

Unknown said...

liyana...

ade2.. nanti dia akan kasi aku apollo katenye.. ahahah~ terbalik plak. :P

Jepah said...

xde erk? huhuhu...
mcm kat petronas je... =p

Unknown said...

jepah..

betol la tu~ :D

Liyana said...

ala, apollo yang 1 kotak ada 30 bungkus ( kalau tak salah aku) murah aje...
lagi berbaloi dari beli yang 1 pek kecil tu...
well, selamat meng'pow' junior2 mu itu...

Unknown said...

liyana...

betol! aku dah nak grad sem depan. kena pow junior banyak2 neh. nanti aku dah takde kat UIAM, takde orang dah nak pow korang. huhu~

liya, waffle tak settle lagi ok~ :P

Liyana said...

ehem...
tiba2 liya pulak...
hari tu yana(sampai abg aku pun perli sama)... huhu~

aku ingat la janji aku tu...
tapi yang t-shirt tu tak masuk dalam perjanjian kita...
boleh???

Unknown said...

liyana...

pasni nak panggil ko sarali plak ok~ sedia je la :P

yang t-shirt tu, kalo dapat pun best gak~ huhu~ :D

Liyana said...

ko nak main2 nama aku takpe la...
tapi jangan include 'sara' boleh tak???
tu nama mak aku...

pasal t-shirt tu...
ko doa2 le kot2 adik ko ni baik hati nak belikan ke??? :P

Akmal Azeman said...

owh yeah, owh yeah~~~ *gaya molly* aku plg jht please~~~

btw. aku rs ko patot blanje aku~~~ ngeheheheh =P

fItRiNa said...

was impressed with u la bro...
every n3 u post, musti ramai gle org komen...
haha...
cannot wait how's it goin 2 b when u r in working life...
nak tau gak apekah yg bakal berlaku...

neway, jst like whut i've been said to you tht day..this one is an addition to it...kalu rase boring with ur biomed, bley la bukak bisnes 'taking-care-peeps-car'...
walala

Unknown said...

kema..

aku bangga kau mengakuinya.. dan aku pasti jazli jua akan merasa begitul huahau~

belanja? ape ittew? :P

Unknown said...

liyana..

uh name mak ke? sori2 tak tahu :D
*tapi cam name international plak kan kalo sara lee tu~ boleh jadik adik beradek ayman lee huahua~

yey! aku menantikan baju tu (kalo rezeki murah).. tapi.. errr... adek? kita kan berumah tangga? lupakah? huahua~ :))

Unknown said...

fitrina...

erm.. thanks for the compliment :D

doa2kan lah semoga apa yang akan aku hadapi bila bekerja nanti seindah yang dijangka :D *wow ayat~

maybe i'll consider about that business you suggested :D kinda kebajikan kaedahnya :P

Jepah said...

pndainye aku teka... hihihi

Liyana said...

pasal nama mama tu takpe...
ko pun tak tau sebelum ni...
FYI, ©liyana.sara.salleh tu combine nama aku dengan parents aku...

main2 pulak...
sara lee mana sama dengan saraliyana...

oh ya, sebenarnya aku memang dah lupa yang kita dah berumah tangga...
sorry ya... :P

fItRiNa said...

it's been my pleasure bro...

hope u'll neway...
best of luck ^_^

Anonymous said...

awwwwww~
so schwit wat u did for kurus
hahahaha
he doesnt deserve the sweetness kot
hehe jk ;)
kemsalam eh nnt kat si btn tu (:

Akmal Azeman said...

owh. tatau ker?? blanja tu maksodnyer limau sunkist.

HAHAHAHAHAHA!

As said...

nyesal tak tinggal kete gak. Hahaha


oppss..kena gelak sopan...

Unknown said...

jepah~

congratz~ tapi takde hadiah~ :P

Unknown said...

liyana...

pasni aku alter2 name liyana je la. sedia!

isk. diam2 hal rumahtangga tu. nanti ade orang jeles :P

Unknown said...

fitrina...

thanks sooo much :D

try ah buat entry2 begini. mesti best :D

*sila prank ahada for the first step :P

Unknown said...

bp....

awww... tak sabar nak tengok reaksi dia kalo tahu apa yang aku dah buat. mesti awwwww~ muahahahha~

jangan ade yang spoilkan gtau dia awal2 sudey!

Unknown said...

kema...

yey! nanti ko belanja aku sunkist k!

Unknown said...

as...

eh. takleh. kena prank aku dulu, baru leh tinggalkan keta kat aku :P

Liyana said...

sukati ko la nak alter nama liyana ke nama penuh aku ke(tanpa binti)...
tau kan nama penuh aku... :P

ye la...
aku diamkan pasal hal tu...
ntah sape2 la nak jeles...

Unknown said...

liyana..

ade le~

hafiza haris said...

:D

Unknown said...

fieza..

apollo tetap apollo!

hafiza haris said...

:D :D

Unknown said...

fieza..

takde2.. cepat buat checklist.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...