Thursday, November 20, 2008

I can Sing Like Ziana Zain, so What?


Kuantan – Kerteh: 1 ½ hour.

Reached Kerteh. Eat-all-you-want mode. Burrrppp...

Kerteh – Kuala Terengganu: 2 hours. Eh?

Anyone knows any FM channels for this area? Nah~

Tuning tuning... Gotcha! Terengganu FM!

But... talk talk talk talk till your ears bled and your eyes weighed heavier than ever. Argh!

Then, Izzuddin suggested, “pasang kaset Ziana Zain la!”

Yey!

Then the driver managed to reach Kuala Terengganu with no exhaustion but at the jaw. Haha~

Don't drink eat and drive people. It makes you sleepy.
:P

Aku adalah sandaraaaAAAANNN. Ah... piece of cake.

24 comments:

hafiza haris said...

so what?
who cares? lalalaa~...
;D

Unknown said...

fieza..

don't care. :-"

Akmal Azeman said...

taaaaaaaaaaaaaappppiiiiiiiiiii..... smlm tak kedengaran mcm ziana zain pown~~~

btw. aku benci persembahan artis malaysia. perlu ker joget2 ala2 syok sendiri kat blkg tu? haihh! spoil ok spoil!

p/s: i love zaki~~~ but dont worry u-know-who~~~ he is just my big bro. yeck! muntah darah if im head over heels in love with him. HAHAHAHAH!

=P

Amin Mansor said...

baru je pos dh 3comment.wah!ZAKI mmg ramai peminat nih

Unknown said...

kema azeman~

ko nak aku nani lagi sekali tapi guna pitch ziana zain kah? ahahahha~

pasal tu namenye penyanyi malaysia, but despite that fact, i still love kak ziana aku~ huahua~

ok. yg tu statement tak bleh blaa.. jangan takut. you-know-who tak suka bace blog aku~ hu~

Unknown said...

amin mansor...

kak ziana zain lagi ramai peminat kot~

Anonymous said...

Hehe~
Hihi~
Eh?

Unknown said...

knowlee...

nanti akak turun kuantan saya buktikan eh? huahua~

izzahismail said...

wah,u bley tarik like ziana zain did ke?

ha.i'm impress!

oh,wait! nnti hujan tak?

haha.kidding2.

Unknown said...

izzah...

nanti sem depan kalo hujan sepanjang hari ko dah tahu la nak point kat sape lalala~

As said...

zaki..jauh nye jalan. sampai KT.

nape tak singgah umah As? Heh, bajet as ade kat umah. Eh, balik bile? pegi dengan sape lg?

lalu kan McD kerteh, my house is just 3min from there :)

AzKeeY said...

ahaha..le nyanyi cm kak ziana keh??..hahah..kang xpepasal anak tekak tkluar..bhy nuh:P..

Unknown said...

as...

haritu jenjalan g kerteh n kelulut. ade orang ajak g rumah diorang :D

McD kerteh!! tahu.. la~ dah dekat sangat la tu... lain kali k kalo ade rezeki aku g plak rumah ko. :D

aku pergi ganu ahad lepas le~ balik hari~

Unknown said...

azkey....

with my unique voice, ye~ boleh :P
tapi lagu akak aku tu memang tak bleh blaa ok~ tinggi sangat2 :P

Jepah said...

ko gi ganu, x ckp kat aku pun... =(

Unknown said...

jepah...

sengaja :P

Jepah said...

ko mmg....

Unknown said...

jepah..

as pun aku tak gtau. sah2 aku lalu kawasan McD kerteh. heh. pastu kat KT, tak sampai pusat bandar pun~ benti kat kelulut je~ diam2 sudey~ :P

Anonymous said...

Wokey!
Nak lagu Puncak Kasih.
Nak dedicate lagu tu kat org.
=p

Unknown said...

knowlee...

sape orang tu lalalala~

Anonymous said...

Ada la~
Sapa ek?
Agaknye...
Lalalala~ jgk...

Unknown said...

knowlee...
sebok je tau tiru orang
*mati la aku kalo kak norli betol2 minta aku nani~ :P

Anonymous said...

Dun wori.
Akan direquest betul2 nnt.
Kena nani nunak.

Unknown said...

knowlee..

tamo tamo!!! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...