Friday, November 14, 2008

Suggest Me a Prank


This car is guilty!

For being too cute
for being too smart
for being too shiny

So cuteness, smart and shining shouldn't continue very long. Let's do something bad. Ngehehe...

Maybe, bigger note put onto the front mirror? Nah... That doesn't sound too wacky. Look what he did to me last time in this entry.

The owner isn't around for a week. Lalala~

The best idea will be featured in this blog. Ngehehe~

Update 1: I've been informed that he has no reach to his mobile phone and of course internet connection. So... revenge!

Update 2: He will be back on 18 November. The prank will be done a day earlier. So wait until 17 November readers!

Keep on giving me suggestions!

52 comments:

Jard The Great said...

hmm... u cud just take one of his tyres...

hehehe..

Liyana said...

alamak ada orang nak balas dendam!!!
I agreed if u said it's shiny...
cute and smart ke???
well, not for me bro...

hahaha~
prank sapelah yang akan terpilih nanti...

Anonymous said...

Wah...wah...wah...
itu budak ada kereta baru rupanya.
padan la semangat dia citer pegi service keta.
Ngiahahahah~

Cara nak prank?
Cabut bumper dia.
Eh, kejam sgt tuh.

Errrmmm...haaaa...
Cat kereta dia belang2...
Guna spray can...
Muahahahahaha!

As said...

oy OKS, da pesan jangan riak kan!

:P

isk!


the rule of prank for this time: -Tidak berlebihan dan melampau
-Paling logik dan berpatutan

mentang2 si die pegi the so-called BTN..direct terus masuk blog eaa..

haha

nota: OKS = orang kaya sementara

3POINT8 said...

Wire the horn to the breaks...
That way, when someone steps on the breaks, the car breaks...and horns..

Jepah said...

gambar kete rupenye...

Unknown said...

jard..

thanks.. we'll see :D

Unknown said...

liyana...

pada pandangan mata aku, aku ade tarikan seksual kat keta tu. boleh? matila materialistik :))

kita tunggu eh~

Unknown said...

knowlee..

hehe~ itu keta, dia punya bapak juga belikan :P

thanks. we'll see!

Unknown said...

as...

ni bukan riyak, tapi jahat :P

kita tunggu apa akan jadi dengan keta tu eh~ :D

*senyum jahat

Unknown said...

3.8..

wwohoo.. then i need to find a string. hm.. we'll see eh..

owh yes, welcome pal! :)

Unknown said...

jepah..

dah tu apa yang ko nampak~ nak aku tolong cucikan mata tu ke~

Liyana said...

let me think...
hmmm, since this car is shiny...
why not make it not that shiny anymore???
pandai2 ko la nak cari bahan yang sesuai... :P
tak pun ko clamp kan aje WRG ni...
huahua~
tapi mungkin agak leceh...
but this is the unpredictable Zaki aite...
anything is possible... :D

hafiza haris said...

ko amekla kertas warne oren...
gunting gmbr matahari...
pastuh ko tmpl guna gam biase dekat setiap pintu tingkap....pada hari kejadian si tuan kereta nak balik....so, x kene hujan...huhu...


mesti sumer org suker tgk kete dia..
ceria je...
ee...aku ske...;-))

Unknown said...

liyana...

not shining eh~ mmm.. we'll see..

wooohoo.. statement akhir ko.. :D

Unknown said...

fieza..

tolong aku potong2kan kertas tu. tak reti la~ :P

Liyana said...

woooo...
nape dengan statement terakhir aku...
salah ke???
aku rasa betul je...
hahaha~

well see who's idea is the best...
huahua~
apelah nasib kereta tu nanti...
nantikan kisahnya...

hafiza haris said...

ala.....aku kt rumah la neh...

senang jer..ko lipat 2...
pstuh ko gunting zig-zag byk2...
ko bukak...jadila matahari
..kahkahkah~

jgn lupe tulis note..conteng2 sket kt kertas tuh...!

kalo aku ader sane..konpem aku g hias kete tuh...
mcm kete berhias dlm tb tuh..huhu

Jepah said...

aku ingt ko fokus kat gambar tiang lampu tu... =p

Anonymous said...

liyana...

tak salah, tapi betol huahua~

tunggu eh 17hb nanti :D

Admin IIUMBloggers.com said...

fieza...

ok. nanti aku hire ko untuk buat next prank bila2 mase ko ade kat kuantan eh.. sedia! :P

Anonymous said...

eh.. atas ni aku tau. tergune account lain plek :p

jepah...

aku rase ko kena tukar course kepada opto la pulak~ serius dah aku tengok ko nih.. :P

As said...

wakaka...jep sengaja ah tu. Mamai sebab riding Kuantan-KT.

mengenai tuan punye kete, petang tuh as pegi umah beliau ade hal dengan housemate beliau. Pelik tgk takde kete and lupa terus beliau pegi to the so-called programme.

'Eh rajen plak *** drive kete balik'

once u ask me what to do, WRG dalam genggaman..then

'owh patut ah takde kat umah kete itu' :D

baru tingat.

tibe2 je cite. abaikan ;)

Unknown said...

as...

:D
takpe.. cite je..

Matematis Muda said...

maaf
polisi kami
tidak membenarkan idea diberi tanpa persetujuan ahli laen

maka aku tak boleh bg idea

hafiza haris said...

wahhh!!!
17nov neh aku nk tggu la ape jadi kt kete tuh...
jeng-jeng-jeng~

fItRiNa said...

am waiting...
excited...
anxious...

as an add, u can do with the wipers 2...
get them away...
replace it with sumthing...
shud be sumthing the owner will oweyz remember...(lg best klu dgn bnde yg die mmg mati2 x suke)

:D

Anonymous said...

tak payah la prank2 org..bua sakit hati je.. dulu ada org letak smpah kat wiper aku..rasa cam nak sumpah je yg busuk hati tuh jadi katak puru..

fItRiNa said...

anonymous:

agree with u...
but the choice still at szkif...
he will choose, to-do or not...

szakif:

hah! lagu mana skang? ada yg nasehat hang jgn teghuihkn niat tue?

dare or not??
=P

Akmal Azeman said...

E.V.I.L~~~!!!

owh..die g btn ke??? ngehehehe... 'bestnyer~~~'

idea?? aku slalu brangn nk toreh keta jaed ngn duit syiling. bley tak???

tp kan...memandgkan empunya keta ni is a bit nicer dr bdk boncet tp kacak, aku rs ko patot bsh keta dier ngn air longkang. hmmm..mcm bley tahan gak kan??? muahahah!

from: bdk-yg-pernah-merasa-btn

p/s: ant btn ngn pkn, pkn lg best kot...btn mcm...zzzzz.......

=P

Jepah said...

rumate aku dak opto... so, xyah la aku amek opto...

Anonymous said...

meh nak ajaq... ko tukar je wipers tu ngan pelepah nyoq!!! hahahaha.. nampak cun sih!! berambu2 gitu..

Unknown said...

MM...

cepat tanye idea ahli2 lain~ untung2 aku masukkan ko sekali dalam rancangan prank ni.. hehe~

Unknown said...

fieza...

jeng-jeng-jeng~

tungguuuu~

Unknown said...

fitrina..

amboi~ panjangnya tanduk tu~ ngehehe~

thanks!

Unknown said...

kema...

you mean PLKN aite?

hehe.. tunggu senin depan eh!

Unknown said...

eh.. terskip plak :P

anonymous...

tunggggguuuuuu~ :D

Unknown said...

fitrina..

ok. da kurang sikit saiz tanduk tu~ huhu~ :P

Unknown said...

jepah..

sebok! :P

Unknown said...

anonymous..

wahaha! kalo la ade pokok kelapa dalam UIA ni~

thanks!

fItRiNa said...

tapi above all peeps...

u r the one yg plg PANJANG la...
coz u r the mastermind...
wahaha...
idea ade je...
=D

Unknown said...

fitrina...

ko sangat betol.. tanduk akan bertambah panjang pada hari senin ni..

tunggguuuuu :P

hafiza haris said...

zaki...
ko wat jer lah mende2 yg lawak kt kete dier...
not to do like 'menyakitkan hati'...
at least..
biler kuar new post nnt..
aku bleh jadi tukang gelak..
wahahahaha~

kalo aku jd ko...
aku lukis rupe rim yg aku ske atas kertas kaler2...pstuh aku tmpl kat rim keter dier..
pergh..cun gler..ekekekeke
nnt nk try skali arr kt kete aku..
amek gmbr..
masuk blog....
cewah...
peace^_^

Unknown said...

fieza...

masuk blog itu sudah pasti, tapi... ha~ tungguuuuu~ :D

thanks for the wacky suggestion beb!

hafiza haris said...

;D ;D

Unknown said...

fieza..

ape beza ;D ko dengan :D aku eh?

hafiza haris said...

alaa...
konon2 aku kenyit mate kt ko lah..
ko jgn skt jntung plak...
hahaha~

Unknown said...

fieza..

aku tak sakit jantung, tapi orang lain yang akan sakit jantung, eh.. tak. hati.

huahaua~

hafiza haris said...

hahaha!!
btul tuh...
aku snyum cmneh jerlah
:-|

Unknown said...

fieza..

kiciwa kah tak dapat aku?

larrrrriiikkkkk

hafiza haris said...

perasan lah ko!
haih.....
bleh masuk wad aku...
haha :D

Unknown said...

fieza...

ok la tu. boleh aku lawat and kasi buah tangan lalala~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...