Monday, August 11, 2008

In the Closet, They are Hiding

Sabtu:

Ahad:


Ops... terlebey suda~

12 comments:

Far said...

byknyer jam!!!!!

szakif said...

far..

..tapi yang functioning cume 2 jerk.. yang lain buat koleksi. nak buang sayang~ :p

シャナ said...

Lemme guess motif gmbr2 tu.. Rajin basuh baju? :p

szakif said...

kak arshana..

owh.. sangat la sebaliknya~ huahua~ got what i mean? :))

myadlan said...

em mamat ni mmg rajin basuh baju la kot.. pki mesin xde hal nye

ko ni mmg rajin kumpul jam eh. jeles plak byk jam ko ni.. kalo satu jam da ratus2, ni smp 4 jam plak.. kaya2..

szakif said...

myadlan..

isk. sorang lagi salah tafsir.. it;s the other way round la..

kumpul banyak2. sekali basuh, buat dua pusingan. habis RM4 aku. heh. nak menyedihkan sedikit cerita, basuhan kedua tak spin, so aku terpaksa perah manually.

takpe. zaki kuat! itu adalah satu bentuk senaman.

kan as? ngeeee.. :D

jennyto said...

ahad adalah hari szakif mengemas loker

:p

(^_^) Lady In Blue (^_^) said...

err..aku xpaham motif gmbr terakhir
tp aku kagum lg nengok loker ko (suke tol kagum2 nih)
da lebey standard loker aku..hehe

szakif said...

jennyto..

tak jugak~ hehe.. weh. cube ko buat entry khas, tunjuk sikit camne rupenye locker ko kat indon tuh~ hu~ cadangan jerk. tapi kalo MM marah, aku takmo tanggungjawab. heh

szakif said...

LIB...

hek. gambar terkahir ada motif tersembunyi. jika dibongkar bisa menyebabkan seluruh malaysia digegarkan dengan penangkapan aku dalam ISA. :p

owh. locker tu, bagi lelaki adalah standard paling tinggi ok~ hauhua~

superbug said...

wah...kemas loker.. loker aku lagi kemas.. rapi n xbersepah pun... (sbb sume brg dletakkn di merata2 kawasan jajahan huhu..)

szakif said...

faqri...

wahaha~ itu macam la pulak~ takpe. aku tak pernah lagi pi bilik ko kat mahallah luar tuh. nanti aku serang, aku nak buat spot check. meh aku selongkar seluruh kawasan jajahan ko. apa yang aku nak cari pun aku tak tahu. tapi nak buat spot check gak. huahau~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...