Wednesday, August 06, 2008

Missing Him

Read also: Danial


Hello bah. Reti MMS tak?

Tak. Kenape?

La... ye ke... Erm... Nak minta tolong MMSkan gambar terbaru Danial. Rindu...

10 comments:

Far said...

ur dad look like my dad :P

szakif said...

far...

ow really?

show me how your father looks like la.. hu~

which part of it was looked alike eh?

jennyto said...

baeknya szakif.
my conversation wif me ayah will go like this :

"Ayah sehat?
huhu duet alang x sehat."

:p

bagusnya.......! :p

szakif said...

jennyto...

itu adalah suatu pengakuan yang sangat jujur! huhu..

aku plak kalo macam bab2 duet nih, aku cover2 sket. tunggu abah atau mak aku tanya baru aku terus cakap, ha.. tu yang sebenarnye~ huahua~ :p

ko kat indon sane macam mane uruskan duit eh?

:: !zyan :: said...

cute nyer danial tu...my heart is melting =)

szakif said...

kak izyan..

kak.. saye da lame cair kak~ sape2 yang tak cair tengok danial, memang jenis hati batu la~ huhu~

akak ade anak buah?

(^_^) Lady In Blue (^_^) said...

aku nyer hati xcair pun
hati batu kah? he~

szakif said...

LIB..

ok. da dapat sorang hati batu. huahua~

takpe, nanti bile2 kalo danial datang kuantan aku nak tunjuk dia kat ko. kalo ko tak cair gak, bukan hati batu da ko nih, hati metal agaknye.. huahua~

:: !zyan :: said...

haha...tuh la. Ade dah sorg hati batu =p

anak2 sepupu ader la. Mmg akak suke manja kan dorg...adeh harap2 budak2 tu tak spoil dgn "manje" yg auntie izyan bagikan....

szakif said...

izyan...

wah~ kak izyan ni jenis auntie yang memanjakan anak2 buah eh.. huhu~ bagus2.. kalo mak ayahnye da jenis yang garang2, maybe perlukan jugak kemanjaan drpd seorang makcik.. huhu~

bape orang anak2 buah akak? ramaikah?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...