Monday, March 02, 2009

Milo Fuze & Treats of the Semester

One

My entry is in the first page of the Most Popular Picture in the Milo Fuze Energizing Your Day Contest. Can I win the contest? I wrote an entry about the contest last time in this blog. Help me by sending more comments people!

Two

Along this semester, I've been treated (read: belanja makan) many times by many people.

Are you among those who have treated me? Nope? Care to be the next one? Huhu~

Will be updated.

28 comments:

efiey fieza said...

toleh kanan-toleh kiri...
buat2 tak tau je kalo juper zaki ok..
hati2...
bhya nih....

hehe^_^

intan.dayana said...

ye..aku antara salah sOrg nye..
huhu~
haha~
weh2..bile mau pg BR neh...

3p4h said...

Wah!!! Bagus nih. Aku da dgr drp cik tan yg nk wat BBQ tu.. Bl eh? ~Lalala...

sOo_ARe said...

aku xpenah lanje zaki
tp die penah lanje aku..
makan ABC kat mkck grg pisang..he

KNOWLEE said...

Now I want you to treat me.
=p

RuBy said...

hohohoo...disebabkan ramai orang belanja ko..ko belanja la aku plak..ko kan kaya, baek ati, er..baek ati lagi skali...

maka belanja la aku ye..aku lapo...huhuh..hehehehhe

Liyana said...

menanti!!! :P

As said...

owh nanti kita makan2..

ILA said...

Cissss..myesal ke sini time ni...
terus buat2 tak tau...sambil berlalu..
ZZZZOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMM!!!

azuwanmusa said...

Bila sebut belanja

apa kata kita kuar makan ramai2 sebelum ko grad?

nAd.dOt said...

aku da lupe ak kene blanje ko ke x..
lalalala

nAd.dOt said...

aku da lupe ak kene blanje ko ke x..
lalalala

azuwachan said...

weh, bukan kite kena boikot milo ni ke??
haha.
gud luck to you!

Kema Azeman said...

owh NO! slame ni aku tak pernah blanja ko..asek2 ko jer..really made me feel pampered. ehehehe.

btw. d word is...ko tgh blanja danny for a WHOLE day meal????????????????????????? waddaheck?????????????? haihh! (V_V)

Jepah said...

sbb ko da byk kali di belanaj, ape kate ko blanje aku plak??? =p

Szakif said...

efiey...

ko takkan boleh elak drpd aku.. ko lari aku blok kereta ko! hahah~

Szakif said...

intan...

kalo g BR, ko nak belanja aku eh? huhu~

Szakif said...

3p4h...

pasal bbq tu kena tanya ciktantan la ape cer.. aku on je :)

Szakif said...

sulha...

aku menanti payback. ahahahah~

Szakif said...

knowlee...

bila bisa kita berjumpa? :D

Szakif said...

ruby..

aku nampak ada wajah2 merayu di situ. kalo aku nampak ko, aku lari la camni :P

Szakif said...

liyana...

:)

dah tulis dah tu.. dah bace lom?

Szakif said...

as..

bile bile??? yey!

Szakif said...

ila....

bila next time akak nak belanja saya lagi? ahahaha~ matila pow mak budak plek :P

Szakif said...

azuwan...

great, but sila define "kita". hehe~

aku on je beb!

Szakif said...

nad dot..

meh aku ingatkan: kena.

steambot katenye :D

Szakif said...

azuwan...

aku tak beli la milo tuh, masuk peraduan je. huhu~

Szakif said...

kema...

isk. mane tahu pasal aku belanja danny nih? huhu~ kantoi la pulak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...