Wednesday, October 15, 2008

Birthday Presents


Sometimes your friends can be over-understanding for giving out such a present during your birthday. Haih~ :P

Thanks Haris and Yusof, anyway~ :P

This drug addict got free call and SMS for a week to all 8-pax numbers for being loyal Celcom customer. Refer to his entry [link]. So did I. But I got more than that when I received an SMS saying:
Tahniah! Oleh kerana masih berada di dalam Syawal, anda sungguh beruntung bakal mendapat prepaid free sempena pemberian birthday anda. Bakal diperolehi pada petang ini dan minggu depan. Sila berjimat dan jangan banyak bergayut dengan GF. Hehe :P

Wah! Two times ok! Thanks Kak Ila~

T_T

10 comments:

nurilahi said...

Wah..
siyes memula ingat message dr celcom. Ahaks!

szakif said...

as~

yang ni lebih sket drpd celcom. huhu~

ILA said...

Tgan Yg M'beri tu kan LEBIH BAIK drpd Yg Menerima...hihikkkk..

alang kepalang sebagai duit raya utk zaki juga:D

Doakan akak semoga murah rezeki sntiasa;)

szakif said...

kak ila~

akak sangat betol. so jadi lah pemberi yang setia kepada saya k~ huhu~

saya doakan akak dan suami dan anak2 akan dimurahkan rezeki selalu dan semoga sihat dan ceria sentiasa :D

akak memang world la!

ngeee :D

jennyto said...

huhu buku tu hadiah yg didpti lah?
sgt bermakna.

hehe..

szakif said...

jennyto..

memang 'sangat' bermakna.. ~

haih.. diorang ni.. huhu~

Jepah said...

eh, mane gmbar hadiah yg aku bg kat ko??? smpai ati x postkan dlm entri ni... =(

szakif said...

jepah...

takmo ah~ nanti orang lain nak kongsi hadiah tu~ huhu~ :P

Jepah said...

aku tau la hadiah aku sgt bermakna... uhuks...

szakif said...

jepah~

memang sangat bermakna... orang lain pun tak bagi~ huhu~ :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...