Monday, September 08, 2008

Baju Raya


It's true
this rarely happens annually.

It's true
I don't have any Raya outfit for this year
don't even plan to have one
I just don't feel like to have it.

It's true
have it or not
Syawal will still on
I'm not gonna be naked on that day anyway, for God sake.

16 comments:

シャナ said...

Saya ada bj raya tp tak pakai. Tak tau nk gelak ke nangis...

DaRk AnGeL~* said...

takpe..
janji raya disambut dgn kesyukuran...

KnowLee said...

Alaaa...akak pun takde baju raya jgk. Baju kurung yg ada pun melambak, pilih je mana2.

Yg penting bukan baju raya, penghayatan raya itu yg utama.

Ceewaaahhhh!!!

candlesky said...

baju raya taun lepas kan c0mey lagi=)

KiRaNa said...

ciannya xde bju raya..
g la beli time mlm raya..sure murah..hehe..
tp kalo pakai bju rya thun lepas pun, bknnya org perasan kan..
dgn syarat, buat bodo n jgn gtau org..=)
i've tried it..mmg org xperasan..=)

Tuan Caracol said...

jawapan ku sama dengan norly

szakif said...

arshana...

sila gelak pasal akak akan menanes nanti.

so untuk masa sekarang, gelak dulu k. menanes kemudian. simpan dulu nanes tuh.

szakif said...

syifa..

sangat betol~ :D

szakif said...

kak norli...

pompuan memang la banyak baju, laki?

setahun sekali beli baju melayu pun tak tentu tau. huhu~

yup, yang penting penghayatan tu. ceewahh! jugek~

szakif said...

kini..

ok. baru aku terdetik. tahun lepas ade ke baju raye aku ni eh?

nurilahi said...

huhu..tatau nak kata pa lagu neh. Eid-fitri itu kan merayakan kemenangan sebulan berpuasa. Bukan merayakan baju baru :D

Sebab tu mungkin kamu rasa tak kisah pun pasal baju raya yang penting kamu berjaya berpuasa dengan sebenar2 makna.

Moga ramadhan kali ni lebih bermakna daripada yang lepas, ameen~

szakif said...

kirana...

aku bab2 baju raya, especially baru melayu nih, susah bila nak beli, pasal susah nak cari saiz yang sesuai.
*sebenarnye aku je yang demand lebih, tak mo pakai baju beli. huhu...

szakif said...

pojan..

mane aci tiru jawapan orang lain.. huhu~

szakif said...

as..

mungkin juga faktor usia yang makin bertambah, menambahkan juga kematangan aku dan telah mengubah pandangan dan pendirian aku berkenaan sambutan hari raya.

kan?

luppi said...

alaa...aku dah 3-4 tahun pakai baju melayu sama je x wat yang baru~ tunggu nak kawin nnt baru nak wat baju melayu baru. huhu :p

szakif said...

luppi...

bila la yang kate nak kawen tu ye.. tak sabar aku nak tahu sape calon yang bertuah menjadi sandaran hati ko :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...