Friday, December 26, 2008

Words that Remind


He sat on the chair with eyes right to the dashboard of my study table.

I was on the bed, looking at him. He noticed it.

Eh, takpe ke aku baca mende ni?

Takpe. Memang aku tampal kat situ untuk orang baca pun.

Takde la. Mende ni kan macam private.

Pada aku tak private. Biar orang tahu sifat-sifat aku. Tolong ingatkan aku bila aku bersifat seperti yang di sebelah kanan kertas tu, ok?

Closely related entry: Beware of My Mouth

22 comments:

Jepah said...

erk? ni aku nk ingtkan ko...

main bdminton jom... lalalala~~~ =p

Szakif said...

jepah...

heh. kalo aku dah jumpe reket aku gtahu k~ :D

Jepah said...

aku ade raket... rumate aku pun ade raket... bleh je pinjam...

p/s: nk ajak gadis kedah tu jgak ke? malu la... sbb aku x reti sgt pun main... hahaha

azuwachan said...

i used to tag song lyrics on my tagboard. tp skang da takde da, huhu..

KNOWLEE said...

Bagus...bagus...

Szakif said...

jepah...

okeh. kalo camtu, kita set la mase bebila gi maen k? yey ade reket!!!

gadis kedah, sila jawab :P

*aku pun takde la reti sangat pah~

Szakif said...

azuwachan...

dah tu, mane perginya lirik2 tu? ke dah berubah perangai, dah takmo tag lagi dah? huhu~

Szakif said...

knowlee...

kia perlu sentiasa diingatkan kan~ ye la~ kekadang mende yang tak alah di mata dan mulut kita, tapi kat orang lain, lain pula... :)

efiey fieza said...

main badminton?
zaki, ble nk g jogging neh?
haha

Szakif said...

fieza...

okeh. petang ni gak! boleh? haha~

*hari hujan je kot. jogging kat katil je la :P

© Liyana.Sara.Salleh said...

amboi3...
gadis kedah ye???
sampai hati korang ada kawan baru tak kenalkan kat aku pun... :((

aku sebenarnye dah lama gantung raket...
korang ni buat aku rindu nak main badminton semula la...

Szakif said...

liyana...

a'ah~ ade member baru :P

reket untuk pukul2 shuttle dik. ape guna gantung je. heh

© Liyana.Sara.Salleh said...

korang ni...
dapat kawan baru, lupa kat kawan lama...
:( huhu~

aku gantung raket bersebab...
tapi aku berhasrat nak pegang raket semula...
cuma timing je tak kena lagi kot...

p/s:kenalkanlah aku dengan gadis Kedah tu...

Szakif said...

liyana...

owh bersebab.. ape eh sebabnya? if you dont mind sharing with us :)

jepah, dia minta kita kenalkan dengan gadis kedah la... boleh ke?

© Liyana.Sara.Salleh said...

owh boleh je...
tapi bukan kat sini la...
sini agak open kot...
kat ym ke???
bila2 ko free, aku boleh ceritakan sebabnye...

btw, gadis Kedah ni mesti special kan... :P
kalau tak, takkan le sampai ko dengan jepah lupa kat aku...
huahua~

efiey fieza said...

ptg nih x jumpe ko siap la...aku tinggal saman ats kete!

Szakif said...

liyana...

bila2 ko buzz aku, buzz je YM k~

jepah, liyana nak sangat tahu sape gadis kedah tu la~ nak bgtahu ke?

Szakif said...

fieza...

kalo jumpe, ko nak tinggalkan apa plak kat keta aku? waffle eh? huhu~

Jepah said...

aku z gantung raket aku...
aku simpan dlm beg raket...
pastu letak atas almari...
da lame x bukak beg tu... hahaha...

liyana nk kenal gadis kedah tu?
bleh2... gtau je...

Szakif said...

jepah....

gantung atleast nampak la gak kan kat dinding, tpai kalo dah atas almari, sudahnya~ pepaham je la~ memang jadik khazanah..

hahahaha~

pah, kenalkan la liyana kat gadis kedah tu~ dia nak sangat tahu tu~

Jepah said...

nampak ape letak atas almari...
sbb aku letak helmet aku pun atas almari... hahahaha...

tu la... sian liyana erk...
nk knal sgt gadis kedah tu....

Szakif said...

jepah...

ahaha~ lagipun tinggi ko memang sesuai pun letak atas almari kot. pah, aku dengan ko sape lagi tinggi eh? hu~

dah tu, aku serahkan kat ko la pasal nak kenalkan gadis kedah tu. sah2 ko yang mulakan dulu bukak rahsia. adoi ko~ diam2 sudey~ :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...