Tuesday, July 29, 2008

Not Another Project


See the word Community Project above? Well.. it has nothing to do with this entry.

Special announcement to KOS students: To those, other than FYP proposal presenters for tomorrow (Wednesday, 30 July 2008), who come to my presentation at 3 pm in the Meeting Room of KOS, will be treated with:

Home-made Pizza of mine on Friday insha Allah...

Open to first 10 people only. Booking via my phone number 013999****. Successful bookings will be replied via SMS.

Hawa and Kema, this is not really a contest isn't it? Huhu...

12 comments:

myadlan said...

wa.. sedap nye pizza

itu open first 10 people.. ada delivery eh.. dr Kuantan ke KL nnt xsejuk ke? hehe

szakif said...

adlan..

hahaha~ lawak la ko.. sah2 la aku kate dak2 KOS je kan~ hu~

isk. rase bersalah plak letak gambar pizza tapi orang yg jauh di gombak tak bisa merasa~ hu~

alif zai mim ra said...

ala..i hv lab la....:((

szakif said...

azmar..

melepas! :p

Tuan Caracol said...

minggu depan aku gi kuantan....ko nak wat pizza tak??

ILA said...

tu belimbing 'cenonet' bley masak gulai asam..sodap tuu;)

wahh..jap lagi akak nak wat booking gak lerr..
tolong antor kat P/klang ekkk:p

szakif said...

tuan caracol...

hek. nak gi kuantan? hari? gtau ah. untung2 aku masak untuk ko.. serius. :D

kalo tak wat pizza pun, aku wat mende lain ah. khas untuk ko. hu~

szakif said...

kak ila..

belimbing buluh la kak~ hu~ :D

akak maskkan saye gulai asam tuh. nak gak rase. tak pernaaaaah rase~

hek. nak gak booking? saye da nak present nih. takde pun sms nye? hu~

luppi said...

cis, aku terlepas lagi bab makan2 ni.... szakif, rumah ko kat ne, aku plan nak gi raya la nnt. Sure mknn best2!~ huhu

dinie said...

YEAY!! DAPAT RASA PIZZA ZAKI!!!i came to the presentation,n i didnt even read this entry!langkah kanan! :) yeay again!

p/s:kena booking ke?book satu! :)

Far said...

biler lagi nak contest ni...?kali ni aku sungguh2 nak masuk...;/

ILA said...

prepaid ..dah abisssss....muehehehe:P
.
.
.
.
.
.
adehh..maleh..sungguh nak topup;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...