Friday, July 24, 2009

Cinta Terakhir Szakif



Kau cinta pertamaku
(memang sejak SAMBEST lagi aku sasarkan nak masuk UIA)
Kau cinta terakhirku
(aku ingatkan boleh la menyumbang kat UIA, tapi...)
Tiada apa yang bisa menafikan kasih kita...
(melainkan dengan ketentuan dan kuasa Allah)

Kau ayu dimataku
(ingatkan boleh la rasmikan bangunan KOP tu sebagai antara student master terawal kat situ)
Satu antara seribu
Tiada tara didunia...
(aku nak sama-sama bawa UIA ke tahap yang tinggi lagi, tapi...)

Mungkin kan terputus di tengah jalan
(sudah diputuskan, selamat tinggal UIA)
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
(aku nak daftar masuk buat master, ko tak bagi masuk July...)
Usah ragu dengan takdir...
(Rukun Iman kot)

Mungkin kitakan berbeza haluan
(memang berbeza haluan tapi matlamat kita sama)
Berakhirnya cerita percintaan
(er...)
Segalanya ketentuan Tuhan....
(benar!)

5 comments:

nurul said...

zaki!! thanks so much for your help yesterday.
I pray hard to always keep on my dreams alive.
and I pray for your dreams to come true someday.

Mari aminkan bersama ye :)

alif zai mim ra said...

sedihnyer bunyi.. sekarang baru tau nape status kt fb tu mcm org putus cinta je.. bersabarlah ek.. mungkin ALLAH nak beri yg lebih baik. wallhua'lam. :)

ILA said...

AHAKKK!!
akak hanya bley tersenyum simpul..membaca baik2 senikatamu:)

lihat ke depan.....
mcm2 yg bakal kau lalui..

zaraa Y. said...

owh..
kalau lah dapt smabung master kat uia tu..
smepat la jumpa & maybe jadi 'my lecturer'..hehe..

dun wori..
something better is waiting for you..

:: !zyan :: said...

setiap yg berlaku pasti de hikmahnya...

sabar dan teruskan berusaha ye dik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...