Wednesday, August 09, 2006

Programs

The followings are some programs that i'll be getting involve in this month..

12 August 2006 – Biro Tata Negara

18 hingga 20 August 2006 – Latihan Keusahawanan Siswa di Salak Tinggi, Sepang

24 August 2006 – Persembahan Angklung sempena Majlis Konvokesyen UIAM

28 August 2006 – Graduation Night SCIENCESS

30 August 2006 – Persembahan Angklung sempena Sambutan Hari Merdeka

and of course there will be many preparations to do before all those programs causing my schedule to be so hectic like crazy... hm~

15 comments:

|PrincesSs| said...

2006?
adakah aku tersalah pandang..
ko time travel ke?

FIRST tho~

|PrincesSs| said...

i mean APRIL??? should be august tak?

DaRk AnGeL said...

aik?
rasanya dia penat sgt tuh nad.. sampai tak perasan segala program dia dah terlepas rupanye...
rsanya august lah tu.. bukan april.. yer lah.. hurf A kan august and april tuh...
patut lah dah lama tak nmpk mamat nih~!

szakif said...

owh.... mase taip mende ni waktu malam sebelum tidu boleh? maka tersalah bulan katanya

szakif said...

okok.. aku dah betulkan~ bukan April tapi August kaedahnya~

Asya said...

Lantas take note schedule Zaki.
BIro tatanegara tu kena kat maner yeak??

DaRk AnGeL said...

sianyeh dgn kesibukan mamat ni..
tapi aku rasa kau enjoy jer kan..
take care~!

luppi said...

aisehh....lupa nak reg BTN...next sem dah final year...dgr kata bdk final year kena gi kem 4 hari... hohoho...bagus ke tak bagus ek?

Rockerz said...

Hai, saya suka membaca blog untuk menambah ilmu dan maklumat. Setiap hari sekurang-kurangnya saya lawat 20 blog. Blog anda adalah antara yang paling menarik untuk hari ni. Keep up the good work!

Terlanjur saya di sini, tahukah anda apa yang BOLEH MENJADIKAN ANDA KAYA. Sistem Menjana Wang Secara Automatik. Pendaftaran Percuma. Peluang peluang perniagaan di rumah di sini.

ejard said...

gambatte neh~!!!

szakif said...

kak sya....

Lantas take note schedule Zaki.
BIro tatanegara tu kena kat maner yeak??

owh saye bernasib baik sebba birotatanegara yang saya masuk ni cume sehari je~ buat kat UIA je~ takyah berkhemah2 segala~

[apa yang aku fikirkan...]
[akhirnya aku kembali lagi!]

szakif said...

dark angel...

sianyeh dgn kesibukan mamat ni..
terima kasih atas rase belas kasihan itu~

tapi aku rasa kau enjoy jer kan..
yups! i enjoy my every day!

take care~!
okkay~

[apa yang aku fikirkan...]
[sape plak buat lawatan nih~]

szakif said...

luppi...

aisehh....lupa nak reg BTN...next sem dah final year...
ko biar betol luppi!

dgr kata bdk final year kena gi kem 4 hari... hohoho...bagus ke tak bagus ek?
tak bagus pasal lama sangat! hahah~

[apa yang aku fikirkan...]
[terlepas PLKN]

szakif said...

ijad...

gambatte neh~!!!
gambatte!!!

[apa yang aku fikirkan...]
[aritu nad pun gune gak ayat ni~]

myadlan said...

whoa..

ko pun join angklung ek..

BTN lg..

aku nye 13hb..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...