Monday, July 10, 2006

Belum Selesa

There are few things to settle before I can be active in blogging like usual. Sorry for any inconvenience. =)

16 comments:

worm said...

hehe~ kid first lagi..

anyway, take ur time. sekali masih bernafas dan bertenaga, sila la blogging eh?

kid dah update..kalo free jguk2 lah!

|PrincesSs| said...

zaki,
syok nyer tengok kau masih bernafas disana~

okie aku nak balik esok bye bye..

DaRk AnGeL said...

oh nad pun dah nak balik mesia dah ek??
wooHOO~
hehehehe...
jln elok2 ek nad.. [lambai2]

oh ye zaki, ITALY menang~!! dan yeah.. jampi aku sgt terkebetulan boley... hehehehe..

ok lah ki.. u come back here as soon as possible~*

Asya said...

Alhamdulillah...kau muncul juga Zaki akhirnya..
Take yr time...is ok, of cos v try understand yr situation.
TAKE CARE!!!!

(i though, want make police report hehehe...)

szakif said...

kid...

hehe~ kid first lagi..
tahniah!

anyway, take ur time. sekali masih bernafas dan bertenaga, sila la blogging eh?
okay~

kid dah update..kalo free jguk2 lah!
tak janji =)

[apa yang aku fikirkan...]
[ramainye junior baru~]

szakif said...

nad...

zaki,
syok nyer tengok kau masih bernafas disana~

ko ingat aku balik UIA ni cam nak sabung nyawa ke? kekekke

okie aku nak balik esok bye bye..
selamat pulang ke malaysia

[apa yang aku fikirkan...]
[keyboard ni lain la...]

szakif said...

syifa...

oh nad pun dah nak balik mesia dah ek??
wooHOO~
hehehehe...
jln elok2 ek nad.. [lambai2]

jom sambut dia kat KLIA nak? walhal dah sampai pun dia... kekeke~ nad! jom gi low yat!

oh ye zaki, ITALY menang~!! dan yeah.. jampi aku sgt terkebetulan boley... hehehehe..
ala.... aku sokong refree je... =)

ok lah ki.. u come back here as soon as possible~*
motif panggil aku ki saje?

[apa yang aku fikirkan...]
[hm~]

szakif said...

kak sya...

Alhamdulillah...kau muncul juga Zaki akhirnya..
Take yr time...is ok, of cos v try understand yr situation.
TAKE CARE!!!!

thankx~

(i though, want make police report hehehe...)
owh kak sya sangat bersemangat! =)

[apa yang aku fikirkan...]
[lain la keyboard ni]

DaRk AnGeL said...

hehehe...
ki~!! [pendek sket nk taip.. tu je]
amacam belajar? ok? tite schedule ek? sabar lah ek... kau study elok2, jgn tido2 malas2 dlm kelas lah okiessss...
ooo.. kau dah start usha junior ek? heheheh.. siler2, ni lah masanyer nk mem'buru'.. kuikuikui..

psstt.. biler nk pindah kuantan? muehehehe....

arshana said...

Zaki, dah masuk 2 hari ni. Knapa tak jumpa2 kat KoS? Hilang ke mana...

Asya said...

Adeh..Syifa..apasai kau tanya Zaki bila nak pindah kuantan beb..Pastinya dia fobia dgar nama tu.bagiler dia b'nafas dlm UIA c-ni..dulu.Dia akan pindah lepas raya kut..huhu~~

szakif said...

syifa...

hehehe...
ki~!! [pendek sket nk taip.. tu je]
amacam belajar? ok? tite schedule ek? sabar lah ek... kau study elok2, jgn tido2 malas2 dlm kelas lah okiessss...

alo2... aku kat kelas tak tidur ok~ macam kamen ... matila mengumpat

ooo.. kau dah start usha junior ek? heheheh.. siler2, ni lah masanyer nk mem'buru'.. kuikuikui..
alo2... junior yang usha aku ok~ tahu la aku hensem~ muahahahha~

psstt.. biler nk pindah kuantan? muehehehe....
kompem bulan november!

[apa yang aku fikirkan...]
[jom pi kuantan!]

szakif said...

arshana...

Zaki, dah masuk 2 hari ni. Knapa tak jumpa2 kat KoS? Hilang ke mana...
owh saye jarang masuk KOS~heheh~

[pa yang aku fikirkan...]
[esok2 baru mula berkurung kat kos]

Anonymous said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

Anonymous said...

I find some information here.

Anonymous said...

best regards, nice info
» » »

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...