Wednesday, July 05, 2006

Life is Full of Problems

Because of some problems in my daily life, I have to postpone the new entry. Just wait a few days more to read something new here. Thank you to Kak Sya for calling me, expressing her concern towards me.. Huhu~

9 comments:

worm said...

first!
rampas dari segala makhluk!

szakif, ok ke? harap bwk byk bersabar, nanti mesti ada jalan kluar juga akhirnya..

cheers!

Asya said...

Aha..Kid, pertama kali kau merampas tmpat pertama ini.

Zaki,take yr time...

DaRk AnGeL said...

aaaaaaarrrr....
dah ada competitor baru lah nad~
[jeling tak puas hati kat kid]
kekekeke...
aku nk ckp satu menda jer zaki..
asal taggie kau kat sebelah nih tak keluar2 ek? semua2 benda lah kat tepi nih, takde yg keluar. puas aku refresh.. ish...
anyway.. kaksya mmg baik hati n concern. hari tuh lupa nk msg dia lmbg aku dah sampai umah sebab leka terus ke dapur kemas2. lantas dpt misscall kaksya..
hehe.. sori kaksya sbb lmbt inform... hehe.. [buat muka tak bersalah~]

DaRk AnGeL said...

btw, kau apesal zaki?
apa prob? kalau takat busy tuh, takde lar nk prob kan.. busy is not a prob.. is just doing ur job in a limited time till u got no time for others such as blogging. dah free kang, update lar cepat~!!!

hazlyn said...

kakshifa pakai IE kan
rasanya sape2 yg browse guna IE taggie tu dah jatuh nun ke bawah

|PrincesSs| said...

aaaaaaaaahhh kid,
nantilah nad buwat posting makan nasi lemak dan teh tarik kau kau..sebagai denda!!

hahah takper kaksyifa..kaksyifa pon sila wat update makanan tempatan biar kid di NZ terliur..

Zakiku,
Kenapakah engkau wahai zakiku? ada apa2kah yg mengganggu dirimu zakiku? You kno where to find me if u need shoulders to cry on [tp ko kene duduk]

worm said...

waaa...nad yg zalim!!

hehe~ ni nak dgar apa citer ngan szakif? harap sumer ok ye?

arewhere said...

what's wrong wif u bro zaki???seems in trouble....
saya harap2 ok dan dpt tempuhi dgn kematangan dan kebijaksanaan..

(still tertanya2 ape mslhnyer...)

szakif said...

settle!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...