Tuesday, April 04, 2006

Asyik Baca Buku je, Sesekali nak jugak Keluar - KLCC II

Untuk memuaskan hati Pangeran Hata, ku letak lagi gambar mase piknik di KLCC...

mamat-mamat batak tak pernah jumpe KLCC
tinggi 179cm boleh bandingkan dengan tinggi KLCC tak?
berlatarbelakangkan Isetan.. kenapa namanya mesti seburuk dan sehina itu?
bersama Safwan di entrance Petro Sains... tak masuk pun... dah selalu sangat....
guess who's behind the camera... boleh wat kalendar ni.... hehe....

Pangeran Hata puas?

5 comments:

|PrincesSs| said...

tinnggi ok ko zaki~
seperti berdiri sebelah KLCC klu aku berdiri sebelah ko~

huwa

szakif said...

adeh... ko nak berdiri sebelah aku ke nad? jangan dowh... jangan... nanti kena gosip lagi...

|PrincesSs| said...

hahah..
motif ko x tahan digosip,namanya gosip akan hilang dgn angin lalu~

hata05 said...

ooo
tinggi ok nko
malahan 179 cm~
aku hanya 173 cm ok sila sedar..
maka ko selayaknya main basketball ok.. jom gi main~~

tapi gambar klcc bawah sekali mmg cantik~~

szakif said...

hata05...

ooo
tinggi ok nko
malahan 179 cm~
aku hanya 173 cm ok sila sedar..


lebih kurang la tinggi kite.. takde la jauh beza sangat

maka ko selayaknya main basketball ok.. jom gi main~~

main basketball tak minat la... i'm currently fall in love wif tennis... basketball kat UIA ni di conquer oleh mamat2 saleh sajor..

[apa yang aku fikirkan..]
[kenapa asyik tersalah taip "fikrikan" je?]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...