Monday, May 04, 2009

Bulu II

Premise #1
Duduk sama rendah, berdiri er... tak sama tinggi.

Premise #2
I always desperately wish to ask this unique question to some unique people but unfortunately I couldn't find the strength to do so. It sounds like this:
Dalam setahun berapa kali kau cabut bulu hidung?


Premise #3
My body height is 180 cm and I am grateful.

14 comments:

RuBy said...

ko punya tinngi 180 cm ke?
wow...agak tinggi juga..
aku pendek je kot 168 cm..

pe tetibe bulu idung ni?hahahah
takleh terima tul...hahah

Szakif said...

ruby...

around 180 cm a.. hehe..

cuba ko bace entri ni sambil sengetkan kepala. aku rasa baru ko dapat kot kaitan antara premis2 tuh. he~

Hayati Hanuni Halin said...

aku tak penah wat sepanjang idop aku~~~

bulu idung aku okey je....hahahahah!!!

aku rase org laki yg bermasalah bulu idung ni..hmmmm

As said...

tinggi model

bleh aa pasni sementara tunggu nak keje :P

Szakif said...

HHH..

cuba ko belek depan cermin bape kilo bulu hidung dah ko ternak. huahua~

Szakif said...

as....

model pakaian yang macam manakah? huhu~

azuwa said...

ahaha!!!
ape ni zaki?? hang nak pi tanya pasal cabut bulu idong buat apa??

hikhikhik.. :P

shamel said...

Oh kalau aku kan..kalau aku laa..

di samping korek t@#i hidung tuh mcm..dgn tak sengaja je tercabut skali bulu idung.

efiey fieza said...

dlm setahun, aku x pnh cbut bulu hidung...
tp dlm setahun...aku x pnah x korek hidung..
opsss!~~

Szakif said...

azuwa...

er.. pasal tak elok ternak bulu idong sampai dah nak cecah bibir. huahua~

Szakif said...

shamel...

owh itu biasa berlaku. tapi yang jenis korek lombong tapi cuma emas je melekat dan rumpai2 tak ikut sama, tu yang susah tu :P

Szakif said...

fieza...

aku akan lebih kagum kalau premis kedua kau takde perkataan "x" sebelum perkataan pnah. muahahah~

Jai said...

aku banyak kali je cabut bulu hidung. Nampak je mcm nak terkluar, cabut la. LOL!

Szakif said...

jai..

ok itu pengakuan ikhlas yang aku sanjung. haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...