Wednesday, August 11, 2010

Berpuasa sebagai Suami


Petang itu, aku tulis di Facebook:
Szakif Meli sentiasa tertanya-tanya, dalam iklan radio kurma Yusuf Tayob tu, perlu ke berbisik-bisik tu? [via Celcom SMS]
Ketika itu, aku dalam perjalanan pulang ke rumah dari pejabat. Aku bosan tersekat dalam kesesakan trafik, namun otak aku tak pernah bosan berfikir, lalu timbullah persoalan itu yang sebenarnya sudah lama aku fikirkan.

Malam itu pula, seperti biasa aku luangkan masa yang berkualiti bersama isteri. Mula-mula memang berkualiti, namun apabila kedua-dua mula hanyut dalam kemesraan, mulalah buat perangai.

Aku berbisik kepadanya, "Sayang, esok kita dah nak puasa. Sahur kita makan kurma ye?"

Dia membalas dengan berbisik juga, "Yusuf Tayob~"

5 comments:

azuwa said...

hahahaa.. XD

farahfatihah said...

hahahahah iklan dia dasyat..tp rasa dia ok2 je..sbb ada yg iklan biasa2 je tp rasa superb!

Ahmad Ammar Asri said...

gurauan suami isteri kut...hehe...

iEmahRazak said...

cumil.. cumil...

HaTiFi said...

wah, bahagainya psgn ni!!
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...