Tuesday, July 27, 2010

Szakif's Pie Ingin Dikomersialkan?


Beberapa minggu ini aku tidak putus-putus menerima tempahan Szakif's Pie, dan setelah mendapat cadangan bertubi-tubi daripada beberapa orang, akhirnya berjaya menerobos pintu hatiku untuk mula memikirkan cadangan mereka agar aku mengkomersialkan Szakif's Pie ke tahap yang lebih atas lagi.

Wow. Bunyinya menarik.

Tapi, kau ada masa ke Zaki? Kerja lagi, kelas lagi, kerja freelance lagi. Dan, bini kau nak campak mana?

Ada, malah bini aku juga yang sudi menolong aku di dapur. :D

Jika aku betul-betul sudah cukup buat kajian (ingat suka-suka je ke nak buat bisnes tanpa sebarang pemerhatian?) dan promosi, baru aku akan putuskan betul-betul nak jadikan bisnes ini sesuatu yang serius ataupun tidak.

Serius di sini bermaksud, aku nak jadikannya bisnes secara sambilan secara serius, sama seperti kerja-kerja sambilanku yang lain - menulis, menterjemah, menyunting dan menyemak baca. Bukannya bermaksud aku akan berhenti kerja, dan kemudian memulakan bisnes menjual Szakif's Pie. ^^'

Ya Allah, jika niatku ini betul, kau bantulah mempermudah urusan hidupku. Amin~

5 comments:

farahfatihah said...

wahh nampak sdap!! pos ke sini dulu yer..nak bg markah dulu..t baru leh komersial kan hehehe

nurul aziyana said...

ha org lepas kawen rezeki mmg murah..hehehe bisnes jgn xbisnes

Aisyah said...

Jemput ke blog saya : http://khasiatminyakkelapadara.blogspot.com/

apex said...

sedap2!!nak order 1 t ek...hehe

Novel Kafe said...

boleh tempah untuk operasi kedai kami tak lama lagi...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...