Sunday, May 11, 2008

11 May


Who are not proud to be their mother's son or daughter? You are? For God sake, you should reconsider that.

Happy Mother's Day.

Read also: 2006's

16 comments:

NMZ said...

for sure!!
Heh ;)

Da besar2 suh mak suap, best :)

anwar yassin said...

kejap...

if hari ibu szakif minta ibu suapkan...

maknenye, hari lain szakif suapkan ibu ?

just my opinion, kan cute kalo szakif yang suapkan.hehehe.

ke nak mengenang nostalgia silam 80an ? hehehe.

szakif said...

as...
tak yah nak rase malu2 kan mintak mak suap.. best!

nuar..
itula namenye cara sambut hari ibu by my way :D

moon said...

selamat hari ibu untuk semua ibu di dunia.

azuwachan said...

kite mcm kenal je baju oren tu.
hahah!!! :D

<< Jai >> said...

My mom never suap me anymore after I've reached 6 year old. But my gran ma does.

ILA said...

Lauk apakah iteeewwww!!??
Ayam masak kurma yeakkk;)

ILA said...
This comment has been removed by the author.
ILA said...

yelahhhh..akak pun mcm kenal org baju oren ituuuu..
ohooo..yelahh semalam kita terserempak dgn dia..
Wawa ingat tak yg akak tegur kat depan petrol stes.petronas tu??
itu lerrrr diaaaa!!

luppi said...

bagus tu mmg bagus. bagus2. tapi kenapa mcm terlebih kromosom ke-21...(ampun...jgn marah....huhu) amik la gambar best sket...huhu

szakif said...

owh.. itu gambar ade ciri2 terlebih kromosom ka luppi~ huhu..

NMZ said...

zaki, you should switch your place with you mum, bru senang nak suap.

I always heard this words from the 'penyuap' to the 'yang disuap',

"Duk sebelah sini, senang sket nak suap.."

Means berada di sebelah kiri penyuap.
Hihi.

Yang tak selera pun jadi selera suh mummy suap =P
Always that way.
Ke ada yang rase the other way ;) hehe

szakif said...

thats exactly what my mum said after she saw this pic. but i questioned, mase amik gambar tak pulek cakap camtu~ pulek~ huhu...

ah! yang penting mak aku suap nasi. sedap plak tu dicampur kuah ikan patin masak tempoyak. yang penting gak, dia suap masuk ke mulut, bukan ke lobang hidung. tak kesah la who sits where. hahaha...

:: !zyan :: said...

so sweet ~

wardahputeh said...

manjanya anak mak..hehe

nabihah said...

alahai~
rindu plak kt mak sob3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...