Friday, January 08, 2010

Dusta


Ko tahu pasal kes dia?

Erk? Apakah?

Bohong. Berlakon. Tak tahu konon.

Ape kes ni~

Lama kot dia buat macam tu. Takkan la ko tak tahu. Ko ni pakat-pakat berdusta dengan dia ke apa ni?

Ok. Macam ni la. Aku tak nak burukkan lagi keadaan. Yang penting, dia dah sedar kesilapannya.

Aku sangat benci dengan pendusta dan orang yang berkomplot dengan pendusta. Dah la!

Mari belajar sesuatu. Cuma kawan-kawan di Facebook yang boleh membacanya. Mahu dijemput? Tinggalkan mesej di Facebook aku ya. Aku perlu jernihkan suasana, dan paling penting namaku perlu dibersihkan.

Jangan menghukum jika belum tentu siapa benar dan siapa silap.

Dan, jika ada yang buat silap, siapakah kita untuk menghukum? Berilah peluang sesama manusia. Kerana kita sendiri tak tahu, bila pula masa kita akan berada di bawah dalam roda kehidupan masing-masing.

4 comments:

KNOWLEE said...

Nape akak takleh baca kat Facebook?

alif zai mim ra said...

what happen bro?

intan.dayana said...

hurm.susah kan bile berdepan dn situasi cmni.huhu.

Szakif said...

Kalau nak request baca, minta la ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...