Thursday, December 11, 2008

Review: 13 Cara Pendapatan Internet

Since trust matter have been risen by the commentors, now I announce that this business is trustable since I know the writer of the e-book. In fact, he put his picture in the website. He's basically my junior in Kulliyyah of Science, IIUM and he is the writer for the blog named creamstudents.com. I was honoured to to be given the opportunity to review the e-book before its launching and here I write the review.

Give it a try fellas!


Sumber pendapatan ada di mana-mana dan pelbagai cara boleh dilakukan. Namun begitu, ia terpulang kepada diri sendiri kita untuk memilih yang mana satu yang sesuai dengan kapasiti yang kita ada. Dengan kapasiti seperi kemahiran dan pengetahuan dalam penggunaan internet, anda boleh membuat duit!

Dengan e-book ini, ia menggariskan 13 cara pendapatan internet yang boleh dijadikan asas sebelum anda menjejakkan kaki ke dalam lubuk emas melibatkan internet. 13 cara yang dibentangkan diterangkan dalam ayat-ayat yang mudah difahami selagimana anda mencuba langkah-langkah asas yang digariskan sebelum anda memilih mana-mana sumber yang sesuai dengan diri anda dan seterusnya memajukan diri dan usaha anda.

Selain itu, langkah-langkah yang dinyatakan dalam e-book ini adalah praktikal dan mudah dilaksanakan. Anda hanya perlu baca, fahamkan dan seterusnya mencuba untuk masuk ke pautan-pautan yang disediakan. Kemudian, praktikkan apa yang diajar. Bukankah ilmu tanpa amal ibarat pokok yang tidak berbuah?

Bukan itu sahaja, dalam setiap cara yang dijelaskan, turut dimuatkan dengan pilihan-pilihan lain yang berkaitan dengan cara tersebut. Ini boleh meluaskan lagi jaringan pilihan perniagaan dan pendapatan melalui internet yang ingin anda ceburi kelak.Secara ringkasnya, e-book ini amat sesuai dijadikan bahan utama, pertama dan wajib sebelum anda memulakan usaha meraih pendapatan melalui capaian elektronik.

Klik pada banner untuk mendapatkan e-book tersebut secara percuma!

8 comments:

scOotBerry said...

kO caye ke ngan bende2 ni zaki..??

Jepah said...

hai... nk start berbisnes ke cik abg? =p

ILA said...

Hmmm...dari dulu lagi akak tau zaki tercari2 bnda mcm ni.Bagi zakicuba dulu lerr...await & see;)

Apa crita dgn Nufnang ??
ada untung takkk??

Anonymous said...

Bukan nak kata apa, tapi...
Susah nak caya dah ngan benda2 cani...

Unknown said...

intan...

jab lagi aku update sket. kalo aku kate mende ni dak KOS yang buat, ko leh caye?

Unknown said...

jepah...

a'ah.. jom join jepah! :D

Unknown said...

ila...

kalo kite support sesama kita insha Allah usaha kita takkan sia2..

btw, saya kenal dengan pengarang e-book ni. :)

Unknown said...

knowlee...

but this one, you can have my words :)

give it a try.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...