Wednesday, December 31, 2008

I am YouthSays' Top Broadcaster


View here.

Join YouthSays now!

22 comments:

Liyana said...

wah, Top Broadcaster of the week...
takde apa yang nak dikatakan selain...
Tahniah... :D
*ok, kali ni takkan off topic*

Unknown said...

liyana...

TQ :D

ok what off topic :P

ajezahmad said...

Giler rajen ko post kay Youth Says tuh. Best ker? Leh dapat aper2 tak kat ctu? Aku sign up jer, tapi x aktif. Hahaha!

Unknown said...

aaziz...

heh. aku tak aktif la post pape sangat kat situ, tapi top broadcaster ni sape2 yang selalu update blog la.. :)

Jepah said...

da join da... hohohoho...

Unknown said...

jepah...

ko pulak bila nak jadik top broadcaster pah? :D

Liyana said...

tumpang tanya ye en. Top Broadcaster...
memang ejaannye YouSays or YouthSays???
ok, sekarang aku dah keliru...

Unknown said...

liyana...

malas nak tekan TH bleh?

*cover2..~

Jepah said...

aku xla rajin mcm ko... hohoho...
eh, xleh la main jumaat ni...

esok bleh? nnti aku msj ko konfemkan...

Unknown said...

jepah...

aku rase, dalam kontek ni, rajen aku tak bertempat. boleh? hek~

esok aku nak gi berekreasi di suatu tempat di luar UIA la pulak pah~ nape dengan jumaat?

Liyana said...

owh, ko malas rupenye...
*tak la taip cover,diam2 sudey*

eh eh, nape bila refresh tiba2 ada TH pulak...
huahua~

seriously, ko memang tak perasan ke sejak pagi tadi??? :P

Unknown said...

liyana...

heh... bila ade orang tegur menda yang betul, kita kena betulkan diri kita... :D

serius weh tak perasan. tapi yang pasti mase aku buat entri tuh, member aku tibe2 ajak gi KOS. rushing siapkan. langsung tak proofread. huhu~

TQ!

Liyana said...

sama2... (^_^)
sesungguhnya:
1.kita sebagai manusia tak terlepas dari membuat silap...
2.aku cuma tegur apa yang aku rasa memang salah pun...
3.hidup ni kena saling bantu membantu(kalau bukan aku, ntah2 orang lain perasan)...

alahai, aku sememangnya tak dapat lari dari membuatkan comment box ko off topic...
sorry(walaupun ko akan kata "ok what off topic")...

Unknown said...

liyana...

ok what off topic :P

Amin Mansor said...

waw.hebat. congrate! good strategy.u know what i mean. hehehe

Unknown said...

amin...

aku nak buat2 tak tahu boleh? ahahah~

TQ2!

DaRk AnGeL said...

hello there my fren..
hope everything is fine for you.nak tulis kat chatter box tapi takut tak muat nak cakap panjang.
well, just updating you.
i'm shifting job. no more in cyberjaya but will go to KLCC.
in the next new year.
new place and new environment.
so will still keep in touch tho i'm not blogging as much as you are...
do take care my friend~

Unknown said...

dark angel..

sangat obvious ko dah kureng aktif blogging macam dulu. rasanya blom lama sangat ko kerja kat cyberjaya kot? btw, i know you know what's best for you and i wish you all the best ya! aku pun da nak grad dan akan menempuh bidang pekerjaan seperti kau juge selepas ini! wah!

Asma’ AB said...

skali lg.. seperti mana apa yang ak tulis kat testi anniversary blog ko.. ak sangat mencemburui kejayaan ko, komitmen ko dalam berblogging.. ak dengki! ak dengki! hehe.. tahniah zaki.. ko memang sangat S.E.M.P.O.I!!

Unknown said...

asma'...

ala wat pe nak jelesnye~ engkau pun boleh jugak jadik top broadcaster kalo ko rajin update blog :)

TQ...

asma' ko da register youthsays lom?

Liyana said...

sesungguh aku memang sentiasa jealous dengan kejayaan yang ko dapat...
jap, jangan tanya ye...
biar aku jawab awal2...
aku dah register kat youthsays...

Unknown said...

liyana...

jealous yang membawa ke arah yang kompetitif, itu dipuji. :)

ok tahu dah~ sah2 ade logo youthsays kat blog ko~ duh~ *rolling eyes

:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...