Friday, May 01, 2009

Jom Gi Mid Valley!


Trooot trooot...

Hello...

Hello… Zaki’s speaking.

Oi. Ko dah sampai rumah kan? Esok jom MidVal!

Hek eleh ko.. Kat Kuantan, banyak masa ko dengan aku, tak nak plak ajak kuar.

Sibuk la bro… Jom a. Bosan kot dok rumah je cuti nih!

Hello… Dalam setahun ada 365 hari. Aku rasa 65 hari je aku ada kat rumah. Lagi 300 hari habis kat Kuantan. Let me spend this quality time with my family. If you’re seeking for accompany to go to MidVal, sorry I’m not available. Find someone else. Anyway thanks for the invitation.

Ha’ah kan…? Aku ni dah sampai rumah pun asyik fikir nak kuar rumah je. Balik bukan selalu pun. Ok la aku lepak rumah gak la. Ape ko kata tadi? Spend quality time with family? I missed that and didn’t realize that I missed that.

Tau takpe… Dah sampai rumah tu buat-buat la kemas rumah ke, tolong mak masak kat dapur ke, meracun rumput ke, basuh tandas ke… Apa-apa yang patut la.

Betul jugak kan? Erm… thanks for reminding me. Tak salah orang aku call nih. Haha!

Haha… Ko memang salah orang. Tak pasal-pasal kena bebel dengan aku. Okeh. Kirim salam dengan family ko k!

No problem! Me out…

Salam…

12 comments:

Jepah said...

tau xpe... blik da la jrang2... bile blik, x lekat kat rumah...
tlg la parents wat keje kat rumah tu... hehehe

scOotBerry said...

aku cuti 3bulan..aku pOn nk spend tym ngan family la..bule x kalO tamau pg praktikal pastu bg alasan cenggitu..??
hehe~

As said...

ramai tak hargai

...

Unknown said...

jepah..

dalam hal ni sepanjang pemerhatianaku, memang ko bukan jenis yang tak lekat kat rumah la.. bagus!

Unknown said...

intan...

ko plak, tabley. praktikal tetap praktikal. bila masa pergi praktikal, buat keje leklok. jangan mengulo. bila time dah abes praktikal, balik rumah. jangan dok shopping je. huahua~

Unknown said...

as..

:)

scOotBerry said...

haha.aku pekerja berdedikasi Ok..smpai bOs aku halau aku suh balik..tym rehat pOn dea alau jugak.suh aku pg rehat.punye la wOrkahOlic la aku ni kan.

Unknown said...

intan..

ok i rest my case. anda mantop. :P

Jepah said...

aku lekat kat rumah la... huhuhu... aku x lekat kat mahallah...

Unknown said...

jepah...

aa..aa... aa itu lah maksud aku :P

Anonymous said...

Eh betul la. Itu pasal ble ade praktikal time cuti neh rase beraaaat je nak melangkah keluar. Maklum la...5 bulan da x blk kann..

Beri aku semangat. Berilahhhhh!!!

Unknown said...

shamel...

semangat tu perlu datang dari dalam diri kau. kau yang perlu cari dan cungkil sendiri semangat itu. berusaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...