Wednesday, April 29, 2009

Of the Exam Result...

Amacam dengan result sem ni?

Kecewa! Waaaa.. nak menanes! Jatuh teruk! Daripada Dean's List sem lepas kepada jauh daripada Dean's List! Ingatkan dulu punya result boleh la maintain... Sekali tuppp jatuh gedebak!

Rilek rilek, baru dua sem. Ko ada 6 sem lagi. See it from this perspective:
Dulu masa ko first sem ko dah diberi madu
sekarang second sem ko diberi hempedu pula
ko dah rasa kedua-dua rasa
ko suka yang satu, dan ko tak suka yang lagi satu
untuk sem-sem yang akan datang, ko dah tahu kan nak pilih rasa yang mana?

12 comments:

Anonymous said...

ko tak campur FYP kan?

scOotBerry said...

Ok..aku nye result pOn cam hampeh!

Jepah said...

zaki... anyway, ko da grad...

yatiHanuni said...

heheheh...~
ala.. tu tandenye berusaha cayok2!!!
heheheh..

aku lak, Alhamdulillah..dapat ape yang aku target. tak byk dan tak kurang..bley laaa... heheheh...

cayok2 zaki!!

As said...

heh ni bukan untuk zaki neh

Unknown said...

darus...

belom. aku nak minta ko doakan kejayaan presentation aku okeh. :D

amin~

Unknown said...

intan..

lek2... ko ade beberapa sem lagi. yang berbaki tu, sila bunuh ok! (baca: kill)

Unknown said...

jepah..

yang dah grad ni, banyak benda nak kongsi. hehe~

Unknown said...

nuni....

syukur apa yang diharapkan dapat :D

caiyok2 jugak untuk ko!

Unknown said...

as...

memang bukan untuk, tapi dari :)

Akmal Azeman said...

owh. result aku?? aku aim terlampau high so frust r sket. tp aku rs still ok for a 1st timer. huhu

anyway. aku skali je nanges sbb result, tyme aku fail physio. huahuahua. parents r kot yg memainkan perana penting. parents aku tak suke kalo aku 'cry over a spilt milk', ayah aku slalu gak pesan: yg lepas da lepas r, nxt time bt lagi yg terbaek.

Unknown said...

kema...

wow! i smell something really nice to hear. right? :D

betol la apa yang ayah ko cakap tu.. next time terus dan tingkatkan usaha ok! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...