Wednesday, May 27, 2009

My FYP Result


18 comments:

iEmah Razak said...

oit? boleh ek tulis nama cam gitu?

hafiza haris said...

eh..bleh ke tulis name szakif cmtuh?
kalo cmtuh..kat fyp aku nnt aku nk tulis name femes gk la...

^__^

Akmal Azeman said...

owh. igtkan result fyp da klua. huahua

Unknown said...

iemah...

tak boleh. tapi aku degil. boleh? :D

Unknown said...

fieza...

jangan!

Unknown said...

kema..

doakan sahaja yang terbaik selagi belum keluar ok resultnye :D

sOo_ARe said...

ko memang slumber kan..
jgn nti lect ko nak bg markah xtau nak bg kat sape sbb name xsame ngan lam senarai..haha

Unknown said...

sulha..

markah dah de dah :D

sOo_ARe said...

alamak!ye ke..malu suda~

Unknown said...

sulha..

eh takde hal la.. sebenarnye out 4 copies, aku buat satu je yang macam tu. hehe..

Liyana said...

aku dah agak dah...
takkan la kau nak hantar dengan nama 'Szakif Ramli'...

Dr. Shaikh Mohd Saifuddeen said...

Zaki, tahniah atas tesis yang sudah siap; dan takziah kepada tikus-tikus yang syahid. :)

Anonymous said...

Can u email me the abstract of the thesis to aman_iium@yahoo.com.. Since I have done the same thing, we can share the findings that u have.. Thank you..
Saiful Azman

Unknown said...

liyana..

HOD tanya kot kat aku. dan aku dah explain.. hehe.. wat suspen je kan? HOD pun bace blog aku tau. hehe..

Unknown said...

abang shaikh..

thanks! saya doakan mereka ditempatkan di kalangan para syahideen.. :)

Unknown said...

saiful azman..

done!

azu said...

tetiba aku berminat nak bc thesis ko la...

menarik je..

camna aku leh bc? oh nk tiru saiful azman la. azu_onearies@yahoo.com.my

kalo boleh la..kannn

Unknown said...

azu..

done :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...