Wednesday, August 27, 2008

The Winner is Kirana!


The answer for the contest in previous entry is spot number 8 and the thing that is usually NOT found around study desk is a small nest for a flying insect (which I don't know the exact name).

And congratulations to Kirana for being smart spotting the right answer after few trials. See, stupid guesses might help you know. I recommend you to read the journey towards success from which Kirana found the answer. It's hilarious! Hehe...


But, what is the significant of that nest on my study desk? Read this entry.

14 comments:

Anonymous said...

Alaaa...akak dah tau dah jwpnnye cuma malas nak jwb je...ahahaha

Itu ada angkut-angkut tu, tandanya tak pernah kemas meja la tu!

Nasib baik dia tak letak anak-anak dia (ulat-ulat kaler putih...eeee).

Huahuahuahua...

Unknown said...

knowlee...

ala~ time camni la baru nk kate tahu jawapannye :P

owh. name mende tu angkut2 eh? ehe... ade cerita di sebaliknya sebenarnya. nanti, tunggu ah saye siapkan entry nye.. :D

Cikgu Eta said...

tahniah kirana eh karina eh kirana..eh..

camner angkut2 tu boleh ada kat bilik tu?

Unknown said...

rozeeta..

kirana sila berterima kaseh kepada kak ita :D

memang name mende tu angkut2 eh?

tak tahu.. huhu~ :D

dalam bahse jowo ade tak istilahnye kak?

Anonymous said...

huduh punya kuiz

AKU EMO NIH, wat kuiz baru lah kalu berani
hehehhee

Unknown said...

tuan caracol...

mu lagi huduh tak nampak mende tuh. haha~!

ko kena sentiasa update dengan blog aku nih. aku bile2 je boleh buat kuiz. hehe~

Cikgu Eta said...

Definisi dalam bahasa Indonesia:

angkut-angkut ialah binatang kecil seperti tawon yang hampir selalu tampak mengangkut tanah untuk sarangnya

Cikgu Eta said...

angkut-angkut ialah tebuan tanah

Unknown said...

rozeeta..

wah! memang tepat sekali dengan apa yang saye nak ceritakan!

tunggguuuuuuuu....

Unknown said...

rozeeta..

so dalam gambar tu, itu la tebuan tanah eh?

Cikgu Eta said...

yg tu saya kurang pasti.. iye kot.. tp pelik camner boleh menetap kat bilik awok..

Unknown said...

rozeeta...

saye rase ye la kot.. hu~ mase dia masuk dalam bilik tu cuak gak ah.. tapi bila tengok ape sebab sebenarnya dia masuk bilik saye, saye hilang cuak. hu~

tunggguuuu.....

Anonymous said...

tot so..cet! i menci! nak kuiz baru!

Unknown said...

arecha..

kalo nak kuiz baru, kena sentiasa update ah dengan blog aku. aku ikut suka je bile nak buat kuiz.. hehe~

weh. add aku kat frenster. aku selalu iklankan sebarang update kat blog aku ni kat bulletin board friendster.

link ke fs aku ade kat atas sekali nun~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...