Monday, August 11, 2008

In the Closet, They are Hiding

Sabtu:

Ahad:


Ops... terlebey suda~

12 comments:

fattybombom said...

byknyer jam!!!!!

Unknown said...

far..

..tapi yang functioning cume 2 jerk.. yang lain buat koleksi. nak buang sayang~ :p

Shana said...

Lemme guess motif gmbr2 tu.. Rajin basuh baju? :p

Unknown said...

kak arshana..

owh.. sangat la sebaliknya~ huahua~ got what i mean? :))

Unknown said...

em mamat ni mmg rajin basuh baju la kot.. pki mesin xde hal nye

ko ni mmg rajin kumpul jam eh. jeles plak byk jam ko ni.. kalo satu jam da ratus2, ni smp 4 jam plak.. kaya2..

Unknown said...

myadlan..

isk. sorang lagi salah tafsir.. it;s the other way round la..

kumpul banyak2. sekali basuh, buat dua pusingan. habis RM4 aku. heh. nak menyedihkan sedikit cerita, basuhan kedua tak spin, so aku terpaksa perah manually.

takpe. zaki kuat! itu adalah satu bentuk senaman.

kan as? ngeeee.. :D

it's jenn. said...

ahad adalah hari szakif mengemas loker

:p

TimMie said...

err..aku xpaham motif gmbr terakhir
tp aku kagum lg nengok loker ko (suke tol kagum2 nih)
da lebey standard loker aku..hehe

Unknown said...

jennyto..

tak jugak~ hehe.. weh. cube ko buat entry khas, tunjuk sikit camne rupenye locker ko kat indon tuh~ hu~ cadangan jerk. tapi kalo MM marah, aku takmo tanggungjawab. heh

Unknown said...

LIB...

hek. gambar terkahir ada motif tersembunyi. jika dibongkar bisa menyebabkan seluruh malaysia digegarkan dengan penangkapan aku dalam ISA. :p

owh. locker tu, bagi lelaki adalah standard paling tinggi ok~ hauhua~

superbug said...

wah...kemas loker.. loker aku lagi kemas.. rapi n xbersepah pun... (sbb sume brg dletakkn di merata2 kawasan jajahan huhu..)

Unknown said...

faqri...

wahaha~ itu macam la pulak~ takpe. aku tak pernah lagi pi bilik ko kat mahallah luar tuh. nanti aku serang, aku nak buat spot check. meh aku selongkar seluruh kawasan jajahan ko. apa yang aku nak cari pun aku tak tahu. tapi nak buat spot check gak. huahau~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...