Monday, November 10, 2008

Bulu


At Pak Lah, Fahmi, Izzuddin, Danial and I went for breakfast.

Oit, tangan ko berbulu tapi jari tak berbulu pulak eh?
A’ah.
Aku plak tengok ah ni. Tangan berbulu, jari berbulu. Macam bigfoot!
Tak cakap tak cakap~
Haha~
Ko sah-sah ada darah Pakistan kot. Aku plak, kurang bulu. Tengok tangan, dagu, pipi, dada. Nipis-nipis je bulu. Macam pondan.
Tak cakap tak cakap~ (Fine~ dia pulang paku buah keras dan-dan tu jugak)
Ada orang nak kurangkan bulu dengan cara wax. Tak sakit ke ha?
Sakit la!
Aku takyah wax. Cabut je. Kalau tengah study tu, diam-diam aku cabut bulu ketiak aku. (membuat gaya mencabut bulu ketiak).
Hmmmpphh…
Alamak. Ko annoyed ke? Sorry sorry...

He didn’t finish his second plate of nasi lemak.

Sorry bro! ;p

Footnote: The sentences in italics are my conversations containing chronically excessive STBB fires. Huhu~

30 comments:

Jard The Great said...

errr.. ku kurang faham entri ini.. LoL

Unknown said...

jard..

bukan untuk dimengerti kaedahnya. haha! :P

Liyana said...

kesian kat danial...
napelah mulakan conversation seperti tu time makan???
nasib dah 2nd plate...
kalau baru 1st plate...
sesungguhnye~...

wah...
ada orang tu gunakan loghat utara dalam entry nye... :D

Anonymous said...

Aiyak...
Perlu la nak citer time makan.
Isk!
Hehe~
Sian Danial...=)

Unknown said...

liyana...

haha~ kesian kan? :P

loghat utara? celah mana? :D

Unknown said...

knowlee...

sebenarnye ada babak yang dipotong~ lalala~

18SX tau huahua~

Liyana said...

'dan-dan'...
tu dah masuk loghat utara dah tu...
drpd guna 'celah mana'...
baik guna 'tang mana'...
much better...

Unknown said...

liyana..

owh.. dan-dan tu bahasa utara ke~ tak tahu... same je kes nye cam balun last time. aku main sebut je, tak tahu pun origin nye~ hu~

tapi aku tahu tak-dan pun ade dalam bahasa utara kan?

dalam fizik pun ade get TAK-DAN. terima kaseh~ :P

tak2.. aku memang maksudkan celah mana :D

Liyana said...

'tak dan' maksudnye 'tak sempat'...
since ko dah guna 'dan-dan' aku yakin ko leh agak maksudnye...
'balun' pulak maksudnye 'hentam'...

get TAK-DAN dalam fizik, tu cerita lain dah cik abang oi...

owh and for the last statement...
no comment...
therefore I rest my case...

fattybombom said...

OMG...:/...tak thn...nak muntah...;/

Unknown said...

far...

LOL :))

Unknown said...

liyana...

huhu~ aku sanjung ketabahan ko mengajar aku bahse utara.

TQ :D

fattybombom said...

ehmmm..permintaan aku...delete entry ni..:(...serius nak muntah,,,tarik bulu ketiak...:(....OMG...

Anonymous said...

far...

TQ kerana sudi membaca :p

ILA said...

Entry yg berani & sempoi tanpa mrasa malu & segan..itu ler..Si jaki jipang..
hehekk:P

Unknown said...

kak ila..

that is soooo me.. huk~

yatiHanuni said...

ape bulu bulu ni? hahahah... saye balik lambat lagi incik zaki...=p
huahuahua...

Unknown said...

HHH...

hehe~ bulu.. ala.. bulu~ :P

nape dengan encik samsun kita tu eh? ko ade projek ke ape ke? hu~

hafiza haris said...

eee....yucks!
apelah ko nih zaki...
ske loyar buruk;-p

Anonymous said...

pengotor!!!sucks!!!semua bende nak citer walopon tahu boleh menyebabkab org tak lalu makn n pembaca blog ni loya..

habis ideakah???

Unknown said...

fieza...

itulah yang lelaki bualkan lalala~

Unknown said...

anonymous..

idea banyak je~ hehe..

selamat lari daripada keloyaan.. hu~

fItRiNa said...

its kinda interesting though...
as i can understand bout men o.c...
huhu...
never imagine or never thought men will discuss this stuff...
but after all they are humans...
and we are too...
could possibly talk bout everything...
as long as it'll bring no harm...
ain't it?

Unknown said...

fitrina...

glad that you'd understand how wacky guys could be..

fItRiNa said...

am trying my best bro...
don't blame me, coz after 18 years, the only man in the family is my dad...
:)

Unknown said...

fitrina...

wow! kem salam world dengan your dad k~ :D

Anonymous said...

aku tak mengerti la ape coba disampaikan oleh penulis, huhuhu

fItRiNa said...

huhu...

insyaAllah...
i'll...
:D

Unknown said...

shafwan...

aik. same2 laki kot~ kena la buat2 faham.. huhu~

Unknown said...

fitrina..

TQ :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...