Tuesday, September 26, 2006

KOS AGD

It was last Friday when we have dinner named Annual Grand Dinner (AGD) with the Rector to celebrate our last moments living and studying in Gombak. Stylo and glamorous are the theme for that night which I think suit enough to show how grand the function should be. But sadly, it wasn’t as expected because too many flaws occurred.

Photobucket - Video and Image Hosting
Odahians are never apart!

I managed to pinpoint all those flaws but after reading Kak Arshana’s blog, I think it’s better not to do that because they already know what the flaws are. To me, since this program invited Rector, who holds the highest authority in the campus, so everything must be perfect or at least not too many obvious flaws.

Photobucket - Video and Image Hosting
Kak Arshana, i just capture the picture with the candles, but i didn't play and spill out the candle ok~:D

One thing that I cannot accept is that there were few of the participants who snap pictures among themselves at the back of the hall while in the same time the Rector is in front there, giving speech! Can you imagine how rude that is?

But all in all, I was very happy that night! Good bye Gombak!!

Photobucket - Video and Image Hosting
Lucky draw present that i won that night. yes, I'm lucky that night. O_o

19 comments:

Unknown said...

malangnye mug itu menjadi rebutan....

DaRk AnGeL said...

tapi ni aku tak dapat nak tengok gambar kau sebab tak dapat habis upload lagi....

DaRk AnGeL said...

tapi apa flaws yg berlaku ok?

alar.. sedih la ok tak dapat nak tgk gambar2 kau ni... huhuhu`

internet lab ni lembab la pulak.. aiseh...

puteri nad said...

aku x mau pon..
tp ni aper pasalnye parti ni..
sempena perpindahan ke gombak ke?

baez-kun said...

hohoho
selamat berhijrah ke kuantan
tempat jatuh lagikan dikenang inikan pula tempat belajar ye tak~
ke mana2 nanti ramai kawan baru, banyak pengetahuan

Unknown said...

@syifa ku...
kesian ok~ tapi takde yang menarik sangat pun gambar2 tu... nape? nak menohmah ke? O_o

@nad ku...
mug itu direbut oleh seseorang ok~ maka kau mengalah sajor~ lambang kasihan benar...

@hata ku...
FYI, aku lebih banyak kenal orang2 yang kat kuantan berbanding kat gombak ok~ sebabnye.. adeh.. malas nak cite rr.. panjang citenye~
tapikan, diam tak diam, makin dekat tarikh perpindahan tu. kat lab dahde notifikasi "sila gunakan lab ini sehingga tarikh sekian2" lambang barang2 kat lan dah nak dipindahkan... :(

puteri nad said...

oo aku tau apsal ko kenal orang2 kat kuantan tu..

Anonymous said...

Sila beritau my princess..lambang K.Ila pun nak ambik tau..:)

Zaki, last kat gombak sampai bila yeak?? pass tu raya kat kanchung berapa lama yeak??? pass raya terus gi Kuantan yeak????
hehehe...sila jawab...

Unknown said...

@nad...
sebelum ko buat speku, meh aku btau serba sedikit pasal perkenalan aku ngan dak2 kuantan. BAEZ!!! FYI, aku dulu kat matrik amik course pmacy. pmacy ngan medic sekelas. ta[i akhir semester kat matrik aku tukar kos ke sc bio... so sepanjang 2 tahun aku "menganut" pmacy, aku dah kenal ngan dak2 pmacy ngan medik dengans angat mendalam. termasuk ngan junior2 sekali.. so pastu kitorang berpisah... pmacy n medic gi kuantan, sc bio ke gombak. nak pulak kat kuantan tu tak berapa sangat jumlah umatnye... so generally aku lebih banyak kenal dak kuantan drpd gombak.

@kak ila~
last kat gombak sampai saye abes exam la.. kalau tak salah sampai hujung bulan 10.
kalau tak salah saye ade bitau kan saya akan consider beraya 2 hari je pasal ade paper final pas raye..
pas raye cuti jab dalam 2-3 minggu pastu baru bertolak ke kuantan.. but these are subjects to changes la...

Shana said...

Zaki. Terharunya. Tapi klu nak komplen boleh je. Tu kan hak semua org. Lgpun saya mmg suka komplen. :p

Anonymous said...

ohhhhhh..ye lah..understand redy:)

puteri nad said...

ooo camtula aku citer zaki..
hahahah

Shana said...

Zaki, saya dah tak emo. Klu nak komplen, komplen je. Blh la saya blaja skali. :)

Unknown said...

@nad...
ye ke... aku tkaut je ko buat speku yang bukan2... O_o

kak arshana...
owh... dulu akak emo ke? hoho.. takpe la pasal AGD tu... mende dah berlaku... dah tu plak akak kate post motem sampai 2 pagi... mak datuk!

Adlan said...

uhhuh..

the venue looks familiar..

its the same night with the closing ceremony of ummatic week rite..

anyway, guess its ur last dinner in gombak then..

Shana said...

Emo la jugak. Emo marah, bkn emo menangis. :p

Unknown said...

@adlan..
kitorang menumpang kat kaed gallery jua~ waaa~ pasni tak dapat nak bersemuka ngan dak2 kepala art...

@kak arshana...
owh.. ingatkan emo yang cam ne tadi~

Mohammad Ihab Ismail said...

Salam...

Bertuah badan nyer budak!!!
Aku pegi dinner2 jadah ni sumer TAK PERNAH DAPAT HASIL Lucky Draw ok!!
Jadi oleh kerana itu aku senantiasa Anti-Lucky-Draw!! Sbb tak adil (selagi aku tak dapat hadiah mmg TAK ADIL HANJENG OK!! hahaha)

Owh by the way... Org2 amik gambar masa org dok cakap atas pentas mmg kong ajo...
TAPI AKU PERNAH BUAT OK!! haha...
Camne tu?? Kong hajo ke kira?? :P

Unknown said...

memang kurang hajo ok ihab~ sila jangan buat lagi~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...